Tarzan Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 hallå, jag undrar om någon vet vad det kan vara för fel om det hakar sig varje gång jag startar mafia? jag har rensat hårddisken och fick därför installera om det och nu funkar det inte. när man trycker på play så blir skärmen helt svart och inget händer. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 för seg dator...helt enkelt... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 nej datorn är nästan ny och jag har redan klarat hela spelet på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 då har jag inte en aning...det ska finnas en fil man ska kunna stänga av men jag kommer inte ihåg vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 är det ingen som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 hur många megahets har datorn? hur bra grafikkort? kolla det...det kan bero på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 1. radera save games 2. uppgradera datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 1. radera save games 2. uppgradera datorn det hlälper nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 instalera om det det kan ha blivit nå fel vi instalationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts