eXotic Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Ja, flera. Låt oss säga 2 gånger av 10 Då är du för snabb, vänta i några sekunder så bör posten ha postats. Jag har aldrig gått tillbaka och sett att posten inte är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Det har gått nästan som vanligt för mig idag. Har haft samma problem som er tidigare. Nu talar vi om en väntetid på någon sekund för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 (redigerad) Hur vet du att det du postats har registrerats då? Nu måste man ha två webbläsare öppna. Du klickar post på den ena sen går in och kollar att posten har kommit in som den skulle, med den andra Varje post registreras, dock måste man ju trycka tillbaka. Du behöver inte två webbläsare, två flickar fungerar om det är så.. Ja, flera. Låt oss säga 2 gånger av 10 Då är du nog för snabb, jag har inga problem med att mina post inte blir postade. Nu är det ju ingen väntetid alls, max 1 sekund. Så det är nog lugnt. /bild/ Haha! Redigerad 16 juni, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 (redigerad) Men nu tar det lika lång tid igen . Edit: Ibland. Redigerad 17 juni, 2011 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 (redigerad) För mig har det vart så här sen forumet flyttades till en VPS tunnel alltid lika segt spelar inge roll hur länge jag än väntar. Nej tyckte forumet var mycket snabbare förut med att posta än vad det vart nu. Redigerad 17 juni, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 För mig har det vart så här sen forumet flyttades till en VPS tunnel alltid lika segt spelar inge roll hur länge jag än väntar. Nej tyckte forumet var mycket snabbare förut med att posta än vad det vart nu. Inte meningen att det ska vara snabbare.. VPS använder bara exakt så mycket resurser som behövs vilket gör det billigare (och mindre pålitligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 För mig tar det över tio sekunder att efter man postat bli vidarebefordrad så jag måste öppna en ny tab efter varje post. Vet inte varför det är så segt, men det har varit det sedan flytten till VPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 För mig tar det över tio sekunder att efter man postat bli vidarebefordrad så jag måste öppna en ny tab efter varje post. Vet inte varför det är så segt, men det har varit det sedan flytten till VPS. Ibland händer det för mig med det kan ta 2 sekunder ibland ibland händer det att det blir 10 sekunder. Har även hänt att jag kan ha postat ett inlägg gått ifrån datorn kanske 1-10min inget har hänt ibland får jag att det är fel på sidan. Men när man går tillbaks så har inlägget postats. Hoppas nu att hultan fixar detta och sjukt störande att jag visas som utloggad hela tiden fast jag är online och måste klicka på forum varje gång jag besöker forumet för att problemet skulle försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2011 För att undkomma dubbelpost-problemet så brukar jag bara klicka på trådnamnet när jag tryckt på "Add Reply". Ni vet, det står typ GTAsajten > Loungen > Humortråden i grå stil ovanför postrutan. Då blir det aldrig dubbelpost och man hamnar i samma tråd igen om man så vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2011 För att undkomma dubbelpost-problemet så brukar jag bara klicka på trådnamnet när jag tryckt på "Add Reply". Ni vet, det står typ GTAsajten > Loungen > Humortråden i grå stil ovanför postrutan. Då blir det aldrig dubbelpost och man hamnar i samma tråd igen om man så vill. Same same! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Grymt irriterande att posta inlägg numera, tyvärr Jag skulle vilja ha en knapp "Skickas du inte vidare?" eller liknande. För det enda jag vet att komma ur den oändliga loopen när man väntar på att inlägget "postas" är att bläddra till en annan sida och sen tillbaka, alt. Trycka på rubriken och sen gå till senaste posten. Inte för att låta gnällig eller så, men det blir en hel del klick extra till slut. Om det nu inte är så att jag missat en superobvious väg man enkelt kan gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Grymt irriterande att posta inlägg numera, tyvärr Jag skulle vilja ha en knapp "Skickas du inte vidare?" eller liknande. För det enda jag vet att komma ur den oändliga loopen när man väntar på att inlägget "postas" är att bläddra till en annan sida och sen tillbaka, alt. Trycka på rubriken och sen gå till senaste posten. Inte för att låta gnällig eller så, men det blir en hel del klick extra till slut. Om det nu inte är så att jag missat en superobvious väg man enkelt kan gå? Jag brukar klicka bakåt och uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Jag håller på att se över lagringsproblemet på nytt (e.g. nya inlägg). Grundproblemet är förmodligen slöa/belastade hårddiskar vilket ligger utanför min kontroll, men det kanske går att mildra effekterna något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Sådär, nu har jag infört ett antal optimeringar. Jag är skeptisk till om det har någon inverkan, men vi kan ju alltid hoppas. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 (redigerad) test Funkade bra nu iaf, men vem vet, kanske hade tur Redigerad 8 augusti, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 (redigerad) *testing* Edit: Jadå. Edit2: Funkar fortfarande inte så bra att kommentera statusuppdateringar. Redigerad 9 augusti, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 (redigerad) Det är en klar förbättring Hultan Ironiskt nog så fastnade den i laddningsloopen igen... Redigerad 9 augusti, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts