Sniper Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 (redigerad) Multiquote verkar inte funka. Plusen kan man inte se vem som gett även om man klickar på siffran vid plussymbolen under inlägget. Edit: Blir inte vidarebefodrad till topicen efter jag postat utan sidan bara fastnar, trots att jag genom en annan GTAsajtentab ser att posten gått igenom. Väldigt segt. Redigerad 2 juni, 2011 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 (redigerad) På förstasidans högersida kommer det upp en liten flik för mig. Klickar man på den crappar allt ihop. I alla fall för mig. Fick rensa kakorna för att få det att fungera igen. Redigerad 2 juni, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 (redigerad) 2011-06-02 at 19:43, Boomer skrev: Laddningstiderna är det då verkligen inget fel på. ... resterande saker funkar däremot lite sisådär. Jag tycker laddningstiderna blivit värre just nu iaf. Tar +10 sek för "posten" att postats. Och ska det verkligen vara två knappar där man kan bifoga filer? Eller är det bare en bugg? Ett annat problem, snabb editering går inte. Utan man måste full redigera sin post. Annat problem, det går inte trycka på dem "oranga" meddelanda som visar att det postats en ny post. Det händer ingeting då. Redigerad 2 juni, 2011 av iweX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 Konstigt att så mycket kan gå fel när man "bara" byter server :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 2011-06-02 at 21:34, iweX skrev: Och ska det verkligen vara två knappar där man kan bifoga filer? Eller är det bare en bugg? Sådär hade jag redan innan uppdateringen, men bara i Explorer. Med Firefox funkar det fint. Sen ska nämnas att jag kör en uråldrig version av Explorer de gånger jag använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 Klickar man på en länk så öppnas den inte i en ny tab, det gjorde den förut Jobbigt att hålla ner Ctrl juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 2011-06-02 at 21:34, iweX skrev: Jag tycker laddningstiderna blivit värre just nu iaf. Tar +10 sek för "posten" att postats. För mig så läggs inläggen upp på en gång, men däremot så fastnar webbläsaren på inläggsrutan. Men det är bara att hoppa vidare till tråden genom att trycka på trådnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Och det tar typ en miljard år för en post att skickas iväg. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Forumet är trasigt! Kan inte bifoga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Jag misstänker att det är ett javascript-fel som misshandlar forumet just nu. Ska ta en titt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Sådär. Nu är många av småfelen fixade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 (redigerad) 2011-06-03 at 01:03, Hultenius skrev: Sådär. Nu är många av småfelen fixade. Duktigt, så här mitt i natten! Dock verkar laddningstiderna för att komma "tillbaka" till sidan efter man postat vara ganska lång fortfarande. Redigerad 3 juni, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 (redigerad) 2011-06-03 at 01:28, iweX skrev: Duktigt, så här mitt i natten! Dock verkar laddningstiderna för att komma "tillbaka" till sidan efter man postat vara ganska lång fortfarande. Oftast har inlägget redan postats, så det är bara att klicka sig tillbaka till tråden manuellt istället. Edit: Jag gjorde det precis med det här inlägget. Redigerad 3 juni, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 2011-06-03 at 09:36, eXotic skrev: Oftast har inlägget redan postats, så det är bara att klicka sig tillbaka till tråden manuellt istället. Edit: Jag gjorde det precis med det här inlägget. Jo, det har jag märkt. Men det är ganska .. Tråkigt? Om vi säger så. Iosf gör det ju inget men ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 (redigerad) När jag trycker på Skapa inlägg segar det som faan! Jag måste uppdatera sidan för att se om inlägget postats! Det är bara ibland det funkar som vanligt. Redigerad 3 juni, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 2011-06-03 at 13:08, Renard skrev: När jag trycker på Skapa inlägg segar det som faan! Jag måste uppdatera sidan för att se om inlägget postats! Det är bara ibland det funkar som vanligt. Jaså? Konstigt att ingen annan har det problemet :/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 2011-06-03 at 16:14, Plaisir skrev: Jaså? Konstigt att ingen annan har det problemet :/ ...? Jag och en del andra har ju skrivit om samma problem. När man postar så är det segt som fan, man måste vänta sjukt länge tills det postas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 2011-06-03 at 16:37, Vice. skrev: ...? Jag och en del andra har ju skrivit om samma problem. När man postar så är det segt som fan, man måste vänta sjukt länge tills det postas. Det var just det Plaisir menade, många posts precis ovanför Renards inlägg så diskuterar vi just det problemet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 2011-06-03 at 16:54, eXotic skrev: Det var just det Plaisir menade, många posts precis ovanför Renards inlägg så diskuterar vi just det problemet. jaha, han var ironisk. Sorry, fattade inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 2011-06-03 at 16:14, Plaisir skrev: Jaså? Konstigt att ingen annan har det problemet :/ Ju fler som klagar över problemet, desto större chans att Hultan prioriterar att fixa till detta snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts