Ma__Cipriani Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 It has taken a bit pretty much longer than planned but after eight long months I think it looks as good as I wanted it to look. Thanks to all the stunters and organizers and everyone who gave some help or feedback on the road, I appreciate it a lot. Special thanks to Daffy for the help with uploading! One thing I need to say about the editing is that I usually prefer no effects or a light effect as for the synching (kinda inspired by like Barney's editing) and that's what I did here, also I thought that light color corrections could fit to bring some old-schoolish feeling into it so in case you're looking for a fancy modern editing you've came to a wrong place. Hope you all enjoy the video! ;D Extreme Quality (x264 + FLAC, 1080p): RapidShare 1fichier High Quality (x264 + FLAC, 720p): RapidShare 1fichier Medium Quality (Xvid + MP3, 720p): RapidShare 1fichier Low Quality (Xvid + MP3, 400p): RapidShare 1fichier Streaming: Editerare är Mythic från Finland. Färre namn ni kanske känner igen denna gång, jag har ett stunt i main-delen och Mr. Magic har ett i outrot 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Oj, oväntat att jag skulle se den här före på GTAS! Downloading. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 3 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2011 (redigerad) Jag slacka ju som vanligt o var inte med. En del fina stunts fast den kändes ju aningen tråkig tyvärr Redigerad 3 maj, 2011 av Eddeman 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2011 Jag slacka ju som vanligt o var inte med. En del fina stunts fast den kändes ju aningen tråkig tyvärr Mja, fast förra gången var det ju du som lyfte upp hela videon. Nej, den här videon är bra tråkig i stilen alltså. Stuntsen går inte att klaga på, men redigering och låt drog ner den väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 3 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2011 Jag kikade ju faktiskt på den förra för några veckor sen, hade ju glömt hur jädra brun den var. Kanske nåt som liknar Yeah Baby lite mer vore trevligt för nästa comvid tycker jag :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts