Wu Zi Mu Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 (redigerad) Jävla skönt lir! Spelade ettan för några månader sedan och tvåan nu i veckan. Gillar verkligen variationen i tvåan, och det faktum att man faktiskt var tvungen att tänka efter i i alla fall några kammare (jämfört med ettan som mer eller mindre var att springa igenom). Spelet fick en riktigt skön känsla när allt blev anpassat efter vilket årtionde kammarna var tillverkade i. Rekommenderas alla att spela det! hihi, variation "i tvåan". Edit: Så fick det en helt ny sida.. Jag fick Portal 1 helt gratis på Steam för ett tag sen, helt random. Redigerad 9 januari, 2013 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Jävla skönt lir! Spelade ettan för några månader sedan och tvåan nu i veckan. Gillar verkligen variationen i tvåan, och det faktum att man faktiskt var tvungen att tänka efter i i alla fall några kammare (jämfört med ettan som mer eller mindre var att springa igenom). Spelet fick en riktigt skön känsla när allt blev anpassat efter vilket årtionde kammarna var tillverkade i. Rekommenderas alla att spela det! Mäh, jag klarade ut det igår också! Ettan klarade jag ut för några veckor sedan. Håller med om att tvåan definitivt var ett väldigt bra steg från ettan! Djupare story, större variation, det ger lite bakgrund gällande Aperture Science (åh som jag älskade dom gamla banorna) och är faktiskt lite klurigt emellanåt. Till och med låten i eftertexterna kändes som ett steg framåt trots att jag hade på tok för höga förväntningar efter att jag garvade i tio minuter åt låten i det första spelet. Humorn i den här spelserien är verkligen top notch[1]! Rekommendation approved! [1] - Jag är inte gay, jag ville bara använda det uttrycket. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts