slobbann Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 (redigerad) Igår märkte jag att symbolen för Windows säkerhetscenter kom upp. Öppnade upp säkerhetscenter och såg att på mitt virusskydd stog det "Föråldrad". Öppnade du mitt virusskydd(Telia Säker Surf) och där står det "Datorn är inte skyddad. Sök efter de senaste uppdateringarna" Trycker då på uppdatera och jag får fram "Produkten är redan uppdaterad." Har kollat och versionen jag har är den senaste. detta har kommit fram massvis med gånger. dock bara för ungefär 2sekunder. Men nu stanna det, funkar inte att starta om datorn. Kan inte heller ladda ner uninstal filen från telias sida av någon anledning. Någon som har en lösning? eller samma problem? Redigerad 21 april, 2011 av slobbann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Igår märkte jag att symbolen för Windows säkerhetscenter kom upp. Öppnade upp säkerhetscenter och såg att på mitt virusskydd stog det "Föråldrad". Öppnade du mitt virusskydd(Telia Säker Surf) och där står det "Datorn är inte skyddad. Sök efter de senaste uppdateringarna" Trycker då på uppdatera och jag får fram "Produkten är redan uppdaterad." Har kollat och versionen jag har är den senaste. detta har kommit fram massvis med gånger. dock bara för ungefär 2sekunder. Men nu stanna det, funkar inte att starta om datorn. Kan inte heller ladda ner uninstal filen från telias sida av någon anledning. Någon som har en lösning? eller samma problem? Är nog bara windows som inte fattar att den är uppdaterad Inget att oroa sig över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 21 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Är nog bara windows som inte fattar att den är uppdaterad Inget att oroa sig över Det är ju det att virusskyddet i sig säger ju också att datorn inte är skyddad och att jag ska söka efter uppdateringar. Men får väll vänta. Har aldrig direkt haft nå problem med virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts