AngryAxel Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 Jag fick virus för ett tag sedan, och hade problem med att formatera min dator - tills jag hittade ett sjukt bra program som gjorde grovjobbet väl och relativt snabbt. Men det försvann vid formateringen (duh), och nu minns jag inte vad det hette, och jag skulle behöva formatera om datorn igen. Har någon tips på ett bra gratis omformateringsprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 Finns ingen anledning att inte använda Windows inbyggda. Bara att stoppa in skivan och starta om datorn. Dessutom går det inte att formatera den partition som Windows ligger på med ett "vanligt" program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 (redigerad) Är det inte bara å köra med Win installationsskivan? Edit: Som tobbe skrev. Redigerad 19 april, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 Finns ingen anledning att inte använda Windows inbyggda. Bara att stoppa in skivan och starta om datorn. Dessutom går det inte att formatera den partition som Windows ligger på med ett "vanligt" program. Är det inte bara å köra med Win installationsskivan? Edit: Som tobbe skrev. True. Nu minns jag inte detaljerna för hur förra formateringen gick, men jag tror bannemej att jag använde ett vanligt program. Men jag förstår logiken i att det inte skulle funka. Jag tycker mig också minnas att jag hade lite problem med att formatera om mha. Windows-skivan, men jag får göra ett till försök. Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts