eminem33 Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 (redigerad) ska på min första körlektion imorgon och dom sa att jag var tvungen och ha med mig mitt körkorttillstånd. Antar att det var något som jag fick när jag gick den där kursen för att börja övningsköra med far min. Men allt jag hittar nu är 2 lappar där det står att jag får övningsköra med min pappa? är det dom 2 lapparna som är körkortstillståndet? Tack för snabb hjälp Edit: hitta denna bild: och hittar ingen sån lapp? Så min fråga till er fick jag en sån lapp när jag gick den där kursen för att få övningsköra och gjorde syntest? Redigerad 13 april, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Hm-hm.. Jag vill minnas att jag hade ett sådant papper, men det hade vi alltid i bilen. Hade inte med mig det när jag övningskörde på körskolan. Det känns som att pappret borde ha kommit på posten i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Hur ska vi veta om du fick en sån lapp? Den enda som vet det är du själv, alternativ din pappa. När jag gick kursen, så fick jag i varje fall inte något sånt papper, och syntestet skickade jag in papper. Så ifrån syntestet är det iaf inte. Jag tror du kanske måste beställa ett sånt ifrån trafikverket, du får titta om det finns något på trafikverket's hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 ska på min första körlektion imorgon och dom sa att jag var tvungen och ha med mig mitt körkorttillstånd. Antar att det var något som jag fick när jag gick den där kursen för att börja övningsköra med far min. Men allt jag hittar nu är 2 lappar där det står att jag får övningsköra med min pappa? är det dom 2 lapparna som är körkortstillståndet? Tack för snabb hjälp Edit: hitta denna bild: och hittar ingen sån lapp? Så min fråga till er fick jag en sån lapp när jag gick den där kursen för att få övningsköra och gjorde syntest? Bilkörning och körkortstråden dög inte? Du har väl ansökt om att få övningsköra?!? Alltså lämplighetesbevis om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Jag hittade lappen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts