P-C Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Det är ju ganska populärt att diskutera vilken låt man vill ha på sin begravning. Och det är ju intressant liksom, hur man vill sammanfatta sitt liv men då är det ju också intressant med hur man vill sammanfatta sin kärlek .. så, vilken låt kommer du dansa första dansen till på ditt bröllop? Min är helt perfekt: Hold me close and hold me fast The magic spell you cast This is la vie en rose When you kiss me heaven sighs And tho I close my eyes I see la vie en rose When you press me to your heart I'm in a world apart A world where roses bloom And when you speak...angels sing from above Everyday words seem...to turn into love songs Give your heart and soul to me And life will always be La vie en rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Jag har ärligt talat planerat att aldrig någonsin gifta mig. Men man kan ju ändra sig, även om chansen är liten. Men OM jag ska gifta mig så vill jag antagligen ha "She's like the wind" med Swayze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Ska inte första dansen vara en vals? Bröllopsvals? Det är kanske inget man bryr sig om idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Poco - Call It Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Ganska säker att jag aldrig kommer gifta mig så har aldrig tänkt på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Nä, men...vet inte. P-Cs var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2011 (redigerad) "Jag kan inte dansa så fint som du." Redigerad 16 april, 2011 av saffecool 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2011 (redigerad) Jag är inte hundra på att jag inte ska gifta mig, men någon "första dansen" kommer det inte bli. Hade det blivit av hade jag gjort det till Isabella (Ulf Lundell). Redigerad 16 april, 2011 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RpG5YuyNrqM Nä, men jag har ingen aning faktiskt. Jag får fundera på det och återkomma. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts