DimpZ Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Tja! Ny dator pågång, tänkte lägga 10.000:- inkl. skärm och kommit fram till detta. Något som bör bytas ut? Åsikter om skärmvalet, ska man satsa på en LED istället? Datorn ska användas till spel och mediauppspelning på TV via HDMI. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Ser bra ut. Skärmen vet jag inget om, men jag är av uppfattningen att TN-panel är TN-panel - dvs. skit. Hade tagit billigast möjligast bara. Å andra sidan har jag inte undersökt saken. Om SLI ligger i framtidsplanerna vore ett lite kraftigare nätaggregat att föredra, man vill ha marginalerna på sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Tack! Bytte nätagget till ett på 800w från samma serie. Det kanske räcker? Annars känner jag mig rätt nöjd, tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Bytte nätagget till ett på 800w från samma serie. Det kanske räcker? Jajjemen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts