Jazz Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 (redigerad) http://www.dn.se/FullpageAd/ Jag blir fruktansvärt störd av att det första jag möter när jag klickar fram webbläsaren och DN.se är en helsideannons som bara vräker ur sig en massa ointressant fakta. Att annonsen dessutom är i flash och inte går att blockera med exempelvis AddBlock och att man inte kan kringgå den på ett smidigt sätt gör mig så fruktansvärt arg att jag... GGGNNNHHHHRRR. Är det någon som vet hur länge de planerar använda den här annonsmetoden? Är det okej att en anrik tidning som DN annonserar på det här viset? Låt gå för att man annonserar inne i tidningen men när de gör såhär har det gått för långt! Jag funderar starkt på att byta startsidetabb! Redigerad 5 april, 2011 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Vad dillar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Visst fan stör man sig på det, men annonser är en bra inkomstkälla för media så det är inte direkt förvånansvärt. Men nu är det som det är, irriterande eller inte, och det är bara att leva med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Stör mig också på helsideannonser (som den i Gamereactor) men det går att leva med. Tidningen är ju bara ett musklick bort när man tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Ser ingen reklam what so ever på DN med AdBlock Plus och NoScript. Så det går finfint att blockera, men du lär ju använda någon vettig filterprenumeration. På min praktikplats (IE) är det däremot full fart på reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Nähä. Det gällde visst http://www.dn.se/FullpageAd/ som tydligen bara öppnas när man startar en ny session och ansluter till DN som starttabb. Uppdaterar förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Nähä. Det gällde visst http://www.dn.se/FullpageAd/ som tydligen bara öppnas när man startar en ny session och ansluter till DN som starttabb. Uppdaterar förstaposten. Nej. Jag ser ingen reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Nej. Jag ser ingen reklam. Ser du inte bilden i bakgrunden? Det är det jazz menar antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 För de som inte ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts