Siana Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 (redigerad) Det slog mig just, när jag var inne på YouTube, att nu är det första april! Är det inte härligt vad mycket roligare första april blev när den växte till sig på internet, egentligen? Jag minns att jag tyckte det var ganska lame med april-skämt förr i tiden, men nu blir första april en rolig dag, i alla fall på webben. Än så länge har jag bara stött på YouTubes: YouTube har ett 1911-läge på alla filmer - med andra ord, filmen ser ut att ha varit gjord år 1911! Vilka fler sidor har roliga aprilskämt för sig idag? Edit: Den här blev ofantligt rolig med YouTubes 1911-funktion! http://www.youtube.c...h?v=FxeSmFM5X-U Edit2: Skön kille på Flashback smider April-idéer: Har en tysk inneboende som börjar jobba 05.30. Han är verkligen ingen morgonmänniska, och så gott som hatar mig. Det har han gjort sedan han flyttade in. Bor med 2 andra svenskar, ingen pratar med tysken. Nu har jag bestämt mig för att verkligen gå på honom utav bara helvete. Han kör samma rutin varje morgon. Upp, klä på sig, raka sig, alt skita, duscha, diverse kroppsprodukter, kaffe, macka, jos, klä på sig, borsta tänderna och sen dra. Till det roliga. Jag har jävlats med honom på varenda en av ovan nämnda aktiviteter. Jag tror helt ärligt att han kommer att döda mig eller antingen flytta. Från början : Kastat alla hans kallingar, saboterat rakhyvel, rött karamellfärg i raklöddersmunstycket, lagt en hel rulle toapapper i högt koncentrerat saltvatten och sedan torkat i ugnen, bytt ut allt schampo/tvål mot såser vi hade i kylen, diskmedel i deon, mjukost i lotion, oboy i kaffeburken, gjort hål i alla filterna, stampat sönder hans bröd, mjölk i jospaketet, chokladpuddig i skorna, tigerbalsam i tandkräm. Detta är seriöst, jag kommer filma detta med 4 olika kamereror och kommer om det blir lyckat posta det på youtube. Redigerad 1 april, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Hahahah: Webbhallens aprilskämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 TPB´s: In a bid on Auction site eBay, for the site of eBay.com itself, Pirate Bay (TPB) has come out as the official winner. We saw that eBay was up for sale on their own site and since we have a long going law suit against them for abuse of our trademark name "pirat(ebay)", we wanted to be pragmatic and just use our immense profits to buy them. This will hopefully make us spend less time with the lawsuit. TPB will use the tools from eBay to make a better rating system for torrents. Then TPB will divide eBay up into smaller companies and sell to the highest bidders. We see no use for an auction site since most stuff is available for free. eBay.com will in the future be redirected to thepiratebay.org, and hopefully this will put TPB into the top 5 internet sites today. Please return to this blog for further updates later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Prisjakt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 (redigerad) Mäh, går det inte göra länkar i mobilen? Aja, Wowheads aprilskämt var riktigt lamt i år. wowhead.com Redigerad 1 april, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Jag tycker att Djurgårn Hockeys aprilskämt var roligt. http://difhockey.se/nyhet.php?news=8185 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Minecrafts skämt var dåligt och jävligt dumt samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Minecrafts skämt var dåligt och jävligt dumt samtidigt! Vilket var..? Berätta mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Vilket var..? Berätta mera. I senaste patchnoten sa dom att dom hade lagt in "Locked Chest" a.k.a Steve Co. Supply Crates. Det är en Hint till TF2 med deras crates, du ska hitta några sådana randomly ute lite överallt, dom ska vara sällsynta. När du försöker öppna den så får du upp den här bilden För att komma till storen går man hit http://www.minecraft.net/store/loot.jsp Och testa köp nånting själv får ni se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 I senaste patchnoten sa dom att dom hade lagt in "Locked Chest" a.k.a Steve Co. Supply Crates. Det är en Hint till TF2 med deras crates, du ska hitta några sådana randomly ute lite överallt, dom ska vara sällsynta. När du försöker öppna den så får du upp den här bilden För att komma till storen går man hit http://www.minecraft.net/store/loot.jsp Och testa köp nånting själv får ni se! Testa att lägga till i varukorgen för 10,000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 En polare tänkte lura sitt band att gå in och titta på pennor med bandets logga på sidan www.penisland.com. Men det fanns ju ingen porrsida med det namnet Om du inte förstår: Pen Island kan läsas Penis Land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 http://www.erefredag.se/ Ere fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Google: Ctrl-dubbelklicka på loggan=Google-Pong! Funkar endast på google.com, inte t.ex. google.se. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Googla Helvetica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Googla Helvetica. Hahaha, länkades direkt till en klasskamrat som älskar Helvetica och hatar Comic Sans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Wolfram|Alpha byter namn xkcd goes xk3D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Hahaha, länkades direkt till en klasskamrat som älskar Helvetica och hatar Comic Sans. Haha! Precis som jag då! Det var kul gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Tycker Aftonbladet är riktiga klantar. Redan vid 10 imorse publicerade de en artikeln högt upp på startsidan med alla andra tidningars aprilskämt. Så lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.2908413-nu-ska-alla-dacken-folja-bilen "Den nya regeln som säger att samtliga däck till fordonet ska medfölja under färd, börjar gälla nu i början av april. Det innebär att sommardäcken ska ligga i bakluckan under vintern och på sommaren ska vinterdäcken finnas där." Mhm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 (redigerad) nvm34343 Redigerad 1 april, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts