petson Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 När gör man PASTOR RICHARDS uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Troligen aldrig. Dom finns helt enkelt inte men det skulle säkert förlänga livslängden på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag har klarat igenom storyn alltså förbi "Keep Your Friends Close" och jag har inte gjort ett enda mission åt Pastor Richards... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petson Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jag med (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petson Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Men han fins ju på hemsidan (grandthftauto.com) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 det går helt enkelt inte...så är det tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 R* Presentera massor av karaktärer i VC men det är flera jag inte ens har hört de nämna i spelet!!!! Mr. Black, Eugeune, Mowhesha t.e.x.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 R* Presentera massor av karaktärer i VC men det är flera jag inte ens har hört de nämna i spelet!!!! Mr. Black, Eugeune, Mowhesha t.e.x.!!! Mr. Black är nog han som har telefonuppdragen, dom andra vet jag inte så mycket om men de förekommer säker i någon mening nånstans i spelet... Pastor Richards är ju mest med på radio och sedan finns han på båten i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts