Logiken Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 (redigerad) Här sitter jag med mina homies och ska lana lite LoL och CS. Sa till en av dom att ta min sin router då min bara har 2 portar. Nu har vi satt in den och ingen har internet, skriver från 2portarN nu, någon som har en idé om hur vi kan lösa det? Redigerad 19 mars, 2011 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 (redigerad) Här sitter jag med mina homies och ska lana lite LoL och CS. Sa till en av dom att ta min sin router då min bara har 2 portar. Nu har vi satt in den och ingen har internet, skriver från 2portarN nu, någon som har en idé om hur vi kan lösa det? man måste väl konfiguera routern? Annars kanske ni kan koppa in den nya routern i den gamla! Redigerad 19 mars, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Annars kanske ni kan koppa in den nya routern i den gamla! Hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Hur?! Koppla in router 1 (2 portars routern) och sen koppla in router 2 i router 1 bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts