Robert86 Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Tjaba! Det här har säkert tagits upp hundratals gånger förrut, men vet någon nån sida där det finns bra kartor på rampages, unique jumps och hidden packages. Det vore bra om man kunde klicka på dom på kartan så får man se en bild ur spelet. Jag vet att det finns såna här kartor till vice city men undrar om det finns till GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 jag vill också veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) ingen som vet... det måste finnas. eller? Redigerad 27 mars, 2003 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det här är det bästa jag kan komma med: http://www.angelfire.com/dc/axtelius/gta3.htm Jag tror inte det finns någon flashkarta men man vet ju aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 sidan funkade inte (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 sidan funkade inte Jag råkade lägga till ett "+" i slutet av adressen (:!!! Den rätta adressen: http://www.angelfire.com/dc/axtelius/gta3.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 den där sajten var var ju skit bra. jag ska skriva ut kartorna förfan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Här finns en i Flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 (redigerad) här är en bra sida Redigerad 31 mars, 2003 av antetheman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 (redigerad) Seriöst!!!!!!!????? jag har kämpat att hitta alla hela helgen. så kommer det in typ två asbra sidor!!! aja det var väl kul att åka runt och leta med hjälp av en sketen liten karta... Redigerad 31 mars, 2003 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts