goar Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 (redigerad) Hej. Jag ställde in någon inställning om pop-up fönster. Sedan dess har det inte gått att klicka på öppna flikar Ex: Ifall jag har GTAsajtens hemsida i den första fliken, så kan jag kanske inte komma åt den andra fliken där jag har Facebook. Det resulterar i att jag måste stänga ner GTAsajten fliken för att kunna läsa Facebook fliken. Jag har provat att gå in i verktyg och bocka av popup-blocker, men det funkar inte. Firefox har också nåt kom-ihåg grejs som ploppar fram när man söker, den grejen är också borta. Och vissa sidor som Facebook stannar på hälften av laddningen. Tack på förhand. Redigerad 17 mars, 2011 av goar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Hej. Jag ställde in någon inställning om pop-up fönster. Sedan dess har det inte gått att klicka på öppna flikar Ex: Ifall jag har GTAsajtens hemsida i den första fliken, så kan jag kanske inte komma åt den andra fliken där jag har Facebook. Det resulterar i att jag måste stänga ner GTAsajten fliken för att kunna läsa Facebook fliken. Jag har provat att gå in i verktyg och bocka av popup blocker, men det funkar inte. Tack på förhand. DAAAMN! Det MÅSTE vara irriterande! Önskar att jag kunde hjälpa dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 17 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 (redigerad) Edit: Dubbelpost sorry. Redigerad 18 mars, 2011 av goar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 18 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Det funkar nu. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Det funkar nu. Tack för hjälpen. Och felet var? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 18 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Det var något popup grejs som krånglade, men sen så blev allt normalt när jag hade satt datorn på viloläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts