Logiken Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 (redigerad) Vad säger ni? Redigerad 16 mars, 2011 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Tycker inte alls om det första spelet. Sen gillar jag inte heller att man har bytt protagonist och att man nu ska jaga Alex. Mina förväntningar är väldigt låga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Jag är en av de där få (tydligen) som fakstiskt uppskattar ettan. Storyn suger, men fy fan vad roligt det är att bara slakta, slakta, slakta, slakta, sla... you catch my meaning. Hoppas tvåan satsar lika hårt på storyn som på slaktmomenten. Visst är det roligt att bara leka rövare, men en djupare story skulle ju inte sitta helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Jag är en av de där få (tydligen) som fakstiskt uppskattar ettan. Storyn suger, men fy fan vad roligt det är att bara slakta, slakta, slakta, slakta, sla... you catch my meaning. Hoppas tvåan satsar lika hårt på storyn som på slaktmomenten. Visst är det roligt att bara leka rövare, men en djupare story skulle ju inte sitta helt fel. ^this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Första var ju helt ok. Spela aldrig ut det, tröttna efter ett tag för att det var samma samma samma samma samma hela jävla tiden. Asnice freeroam dock. Men att storyn i tvåan är att man ska döda Alex är lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 (redigerad) Första var ju helt ok. Spela aldrig ut det, tröttna efter ett tag för att det var samma samma samma samma samma hela jävla tiden. Asnice freeroam dock. Men att storyn i tvåan är att man ska döda Alex är lite... Värt att nämna är att ju längre fram i storyn man kommer i Prototype destå häftigare attacker får man. Du kanske bara aldrig körde så långt att du låste upp piskarmen som du klyver folk på mitten med? Redigerad 16 mars, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Värt att nämna är att ju längre fram i storyn man kommer i Prototype destå häftigare attacker får man. Du kanske bara aldrig körde så långt att du låste upp piskarmen som du klyver folk på mitten med? Jag kom så långt att jag tröttna. Låste upp en del sjuka saker, varav piskarmen var en av dom. Fortfarande tråkigt och fortfarande för mycket samma samma samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Det roliga med ettan är all free-roam. Jag verkligen älskar att springa runt, hoppa, klättra och bara leka parkour-mästare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Uppdragen i första spelet var ju sjukt tråkiga. Spring hit och spräng en pansarvagn! Spring hit och spräng en till pansarvagn! Spring hit och spräng ännu en pansarvagn! Spring hit och spräng ännu en till pansarvagn! osvosvosvosvosv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 21 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198079_187030868007517_155525797824691_448028_4182313_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 2 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9kQc4VEh_Nk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts