Thrashoholic Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 När jag spelade the ballad of gay tony använde jag ett fusk som jag förmodar var advanced weapons fusket. Då fick jag alla hi-tech vapen som man köper av Armando eller vad han heter, med full ammo och allt. När jag gör samma sak i the lost and damned får jag bara de avancerade original vapnen från GTA IV, men jag vill ha de vapen som man köper utav Terry från hans van. Någon som vet hur man ska göra eller om det finns något annat fusk för det? Känns mysko att man får de bästa vapen i ballad of gay tony men inte i lost and damned ... Lite irriterande också att hela tiden behöva ringa Terry och köpa mer ammo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 (redigerad) PC / X360 / PS3? www.fuska.nu www.fuska.se EDIT: Fett sjukt, du reggade exakt ett år efter mig. Redigerad 10 mars, 2011 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 cheatcc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thrashoholic Skrivet 10 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 PC / X360 / PS3? www.fuska.nu www.fuska.se EDIT: Fett sjukt, du reggade exakt ett år efter mig. till 360 Men grejen är att jag använde samma fusk till båda men fick inte de speciella vapena i Lost medan jag fick det i Ballad. Frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts