GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Jag tänkte att det skulle vara kul med en limosin service så jag fixade en röd limo som man kan göra taxi missions med. http://svg.st/38.JPG Redigerad 27 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 fint vart kan man ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Öhh det går inte. För jag vet inte hur man gör. Finns det nått program att skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 nja det är väl dom har eidtorena vilken vet jag ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 det finns ett program för installalation av mods på gtasajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 när får vi se den nya taxin i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Vet inte. Har lagt ner idén men jag kian kanske fixa det i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts