Crusader Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Jag blev jätteglad när jag såg att det skulle komma ett 3:e spel... tills jag läste info om den och insdåg att de har flyttat spelet till NUTID! Spelet kommer utspela sig i dagens Los Angeles samt Juarez och handlar om 3 smutsiga snutar som ska ta sig an ett stort knark-cartel. Trailer Som om det inte finns nog får vettiga Western spel-serier redan som det är, måste de göra om en av de få som faktiskt är bra? Visst, spelet blir säkert kul men Western är aldrig det samma när den utspelar sig i nutid med bilar istället för hästar och moderna vapen och kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Vågat att förflytta spelet till nutid. Känner på mig att det kommer bli rätt lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Tycker spelet ser lite stelt ut och vapnen ser tråkiga ut men kanske kan bli nåt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts