simonracer Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 (redigerad) Rolig snilleblixt någon fått Obs. Det är ej utannonserat än! Tidningen Gamereactor skall släppa info om ett nytt spel, men dom får inte visa omslaget eller säga något om spelet förens den 15:e! "tidningen släpps den 17 mars och att vi får visa upp det räta omslaget först den 15:e." Pixel bild: http://www.gamereactor.se/blog/petter/187685/#comments Suddig Bild: http://min.us/mvkFuWb#1 Skulle vara lite magiskt om det var ett GTA V som var på väg, men chanserna på det är väl inte sådär skyhöga.. Redigerad 4 mars, 2011 av simonracer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 (redigerad) Ser nästan ut som om det skulle kunna vara Minecraft i den suddiga bilden... Men att sudda ut någonting med så stora 'pixlar' är ju förödande. Det ser helt annorlunda ut. Ser en figur som håller i en yxa i den suddiga bilden men har svårt att tro att det är så bilden egentligen ser ut. Mest troligt Just Cause 3, som några nämnt i kommentarerna. Vore väldigt random om det vore något större spel än det. Vem skulle vilja utannonsera en mycket efterlängtad uppföljare i en Gratis Svensk speltidning om inte en Svensk spelutvecklare? Ingen, that's who. Finns inte en chans att det är GTA "5" heller. Redigerad 4 mars, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Det är en man(99%) med grön/grå luvjacka och matchande keps/mössa som tittar ut på något. Han har även en ryggsäck/koger/vapen/annat på ryggen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Började direkt tänka på såna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Jag ser en stor tvåa. Jag gissar på en sequel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Den här bilden finns ju också. Om bilden stämmer eller om de bara har lagt dit något, vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Det är en man(99%) med grön/grå luvjacka och matchande keps/mössa som tittar ut på något. Han har även en ryggsäck/koger/vapen/annat på ryggen. Det som har setts kan inte o-ses! Är helt säker på att det här stämmer. Hade dock aldrig sett det själv, jag tyckte först det såg ut som en inzoomning av Sam Fishers ansikte (Splinter Cell). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Det som har setts kan inte o-ses! Är helt säker på att det här stämmer. Hade dock aldrig sett det själv, jag tyckte först det såg ut som en inzoomning av Sam Fishers ansikte (Splinter Cell). Jag med, förutom att det är blått i mitten. Det blåa fick mig istället att tänka på Ghost Recon, men det känns inte så troligt då de redan har ett utannonserat spel på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Ser ut som en snubbe i SWAT hjälm med en slägga slängd över axeln. Det blåa i mitten tyder ju på något high-tech, så jag gissar Splinter Cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Shotgun på ryggen.. Gissar på Gears of War Kinect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Tror det inte är GTA V skulle mer tippa åt Splinter Cell eller Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Tror det inte är GTA V skulle mer tippa åt Splinter Cell eller Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Skulle ändå va nice med Mafia III om det nu är det vilket jag inte tror men kan alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Skulle ändå va nice med Mafia III om det nu är det vilket jag inte tror men kan alltid hoppas. Inte ens ett halvår efter att tvåan har släppts? Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Är det bara jag som ser stora kors, som på en kyrkogård? Sain't Row 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Är det bara jag som ser stora kors, som på en kyrkogård? Sain't Row 3? Det vore guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Är det bara jag som ser stora kors, som på en kyrkogård? Sain't Row 3? Har dem inte redan annonserat ut att de håller på med Sain't Row 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 (redigerad) Njo, men inte presenterat det. En annan idé är nya Hitman som det inte har varit något info om på många år. Eller kanske Metal Gear Solid 5? Redigerad 5 mars, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Nu när jag tittade på en suddiga bilden som jag inte hade gjort tidigare så ser jag enbart en ODST Hjälm eller Vanquish 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Håller tummarna för GTA V, men det kommer inte vara det för bilden passar nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts