Kebab Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Alltså SATAN vad roliga serier det fanns på reddit ikväll! Kan relatera till den här så jävla hårt att jag nästan föll baklänges när jag såg den. Rolig för att det inte är roligt utan snarare sant. Har faktiskt hänt mig en gång. Forever Stallone 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Alltså SATAN vad roliga serier det fanns på reddit ikväll! Kan relatera till den här så jävla hårt att jag nästan föll baklänges när jag såg den. Rolig för att det inte är roligt utan snarare sant. Har faktiskt hänt mig en gång. Forever Stallone Haha, underbart! Finns en hel del att relatera sig till där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 My little cousins first introduction to the oldest profession in the world: A non-wild cactus appears!! Non-wild fick mig att skratta. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Sista bildrutan! ------------------ http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/04/memes-come-out-come-out.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Hände mig idag. Fast åt inte kyckling. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 (redigerad) Är säker på att minst 90 % av forumet har gjort detta någon gång! Redigerad 4 april, 2011 av Djingis 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Är säker på att minst 90 % av forumet har gjort detta någon gång! Fuck yeah! Man kunde ju trimma pennan genom att öppna den och plocka ut fjädern för att sedan dra ut den lite så den fick ännu mera språng! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Är säker på att minst 90 % av forumet har gjort detta någon gång! Titeln på den där var också rolig. "IT landed in her hair. (SFW)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 :yes: *nose honk*? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Försökte mig på en egen. Hur många har inte varit i den här situationen egentligen? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 (redigerad) Redigerad 9 april, 2011 av Jacker 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Ray Charles Seriöst den bästa jävla Rage Comic någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 http://www.gorillafart.com/wp-content/uploads/2010/10/forever-shalom.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Hahaha! :lol: Hur är det tänkt att det där ska hjälpa? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts