eXotic Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Det här är jag, varje morgon. 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Shit vad jag känner igen mig i den här! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 (redigerad) Shit vad jag känner igen mig i den här! http://i.imgur.com/FR3hy.png[/ig] Glömmer du att stänga av accelerometern så ofta? Redigerad 29 mars, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg P-C Skrivet 29 mars, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 true story 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Vi kan alla relatera. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Vi kan alla relatera. Jag har aldrig gjort skisser eller planerat det minsta när jag skrivit uppsatser, och jag kommer aldrig göra det. Jag får MVG ändå Jag skrattar lika gott åt läraren när han/hon säger det där, som jag gör när WinZip ber mig köpa "full version" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Beror ju på vad för uppsats man skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Jag tror att Renard är tillräckligt bildad för att det inte ska spela roll på vad för uppsats han skriver. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Jag tror att Renard är tillräckligt bildad för att det inte ska spela roll på vad för uppsats han skriver. Yes, jag är Mastermind! Ruler of the Universe! Och ja, jag är tillräckligt bildad för att se piken i ditt inlägg Maim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Jag satte MVG på svenska NP utan att använda något sorts förhandsarbete. Men sedan tror jag det beror lite på hur man fungerar också. Jag hörde om någon känd författare som skrev alla sina verk direkt ifrån huvudet, utan något förarbete med. Förlåt för off-topic, intressant ämne bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Herp derp, jag kan också säga att jag klarat MVG på en massa nationella och andra prov i högstadie/gymnasium, men har man ingen aning om vad man ska skriva på D-nivå kan jag säga att det skiter sig. Jag menar inte att jag planerar en uppsats i tre timmar innan jag skriver den, men jag skriver rubriker och punktar vad som måste vara med och fyller ut allt däremellan. Har alltid gett goda betyg hittills när jag gjort så, medan skriva-hel-uppsats-från-start-till-slut-utan-planering-alls inte brukar gå särskilt bra alls. Fröken HerpDerp har en poäng på högre nivåer, men knappast på högstadiet och inte alltid i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Herp derp, jag kan också säga att jag klarat MVG på en massa nationella och andra prov i högstadie/gymnasium, men har man ingen aning om vad man ska skriva på D-nivå kan jag säga att det skiter sig. Jag menar inte att jag planerar en uppsats i tre timmar innan jag skriver den, men jag skriver rubriker och punktar vad som måste vara med och fyller ut allt däremellan. Har alltid gett goda betyg hittills när jag gjort så, medan skriva-hel-uppsats-från-start-till-slut-utan-planering-alls inte brukar gå särskilt bra alls. Fröken HerpDerp har en poäng på högre nivåer, men knappast på högstadiet och inte alltid i gymnasiet. Man kan ganska enkelt förstå att serien är både skriven av och för personer som går högstadiet/gymnasiet och således är sann, och som vi alla vet så är true = funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 "The most epic troll dad in history" 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 http://pete.com/files/photos/troll-dad.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 http://lolpics.se/pics/14845.gif 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 3 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 die hard. Hahahaha. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts