Djingis Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Det DÄR känner jag igen mig i. Speciellt "shit brix" bilderna så kollar jag alltid ifall det är en .jpg eller .gif 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 (redigerad) Hahaha! E: Haha gissa vad jag fick när jag posta det här då. Hint: Börjar med 5 och slutar med r. Redigerad 22 augusti, 2011 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Ibland tycker jag att "le" överanvänds. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 ლ(ಠ益ಠლ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 ლ(ಠ益ಠლ) Jag har aldrig riktigt förstått vad det är för något ovanför tänderna på den där. Skrynklor i pannan? En konstig mustasch? Näsa? Min naturliga förklaring var först att det helt enkelt inte fanns något tecken UTAN grejerna ovanför tänderna, men det höll inte så länge, för det finns visst. ¯\_(ツ)_/¯ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Jag ser inte ens vad den föreställer... Är det verkligen en rage comic-karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Jag ser inte ens vad den föreställer... Är det verkligen en rage comic-karaktär? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 (redigerad) Notera att detta inte är i syfte att få anseendepoäng eller att klaga på själva företeelsen, tyckte bara att det var roligt att göra en ragecomic om detta: EDIT: O RLY? Näe men jag skojar bara. Redigerad 25 augusti, 2011 av Bebben 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Notera att detta inte är i syfte att få anseendepoäng eller att klaga på själva företeelsen, tyckte bara att det var roligt att göra en ragecomic om detta: O RLY? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 ლ(ಠ益ಠლ) Jag ser inte ens vad den föreställer... Är det verkligen en rage comic-karaktär? Denna tänkte jag direkt på, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 (redigerad) Redigerad 4 september, 2011 av felshoe 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Umberto Skrivet 4 september, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 OH-FUCKING-YES! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Varför förstår jag inte DVD-bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Varför förstår jag inte DVD-bilden? Den föreställer skärmsläckaren som brukar komma fram på en DVD-spelade då man har haft på paus en stund. Den studsar fram och tillbaka i fönstret, och det verkar nästan aldrig te sig som så att den studsar "rakt in" i ett av hörnen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts