Renard Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 (redigerad) Stort LOL på ungen Bara för att jag väljer att inte quota bilden blir det ny sida! Gud måste hata mig Redigerad 6 augusti, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Stort LOL på ungen Bara för att jag väljer att inte quota bilden blir det ny sida! Gud måste hata mig Nu får du fixa in bilden i quoten! Alldeles för jobbigt att gå tillbaka en sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Gjorde det redan när jag fick reda på vad som hade hänt. Tänder även ljus för dem drabbade vart är världen på väg? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Gjorde det redan när jag fick reda på vad som hade hänt. Tänder även ljus för dem drabbade vart är världen på väg? Ehh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Hahahaha.. Åååh.. Priceless 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Ehh, va? Det jag menade var att jag satte dit norsk flagga på min profil bild för att stödja och sörja de offren som omkom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Det jag menade var att jag satte dit norsk flagga på min profil bild för att stödja och sörja de offren som omkom. Men du fattade "skämtet" right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Men du fattade "skämtet" right? Jag tror inte han gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Jag tror inte han gjorde det. Vad tråkigt forumet hade varit utan vice och agenten :3 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Det jag tror han menar är att skämtet var dåligt. Det handlar inte om att man ska göra något. Handlar mer om att man vill visa stöd och att man känner sorg för Norge. Visa sitt grannland att man bryr sig med att sätta en flagga vid bilden. Är ju som att ha ett rosaband för bröstcanser. Då kan man ju göra en bild om det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Fast pengarna när man köper Rosa Bandet går ju till cancerforskning. En norsk flagga leder ju inte till något finansiellt stöd för Norge. Men visst ska man visa att man bryr sig. Inte skulle pengar hjälpa i en sådan här situation direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Fast pengarna när man köper Rosa Bandet går ju till cancerforskning. En norsk flagga leder ju inte till något finansiellt stöd för Norge. Men visst ska man visa att man bryr sig. Inte skulle pengar hjälpa i en sådan här situation direkt. Eh, jo. Återuppbyggnad av Oslo-centrum lär inte vara gratis. Nåväl, så var skämtet roligt och jag tycker det fjantigt att sätta dit norska flaggor på FB/Twitter. Over and out. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Det jag menade var att jag satte dit norsk flagga på min profil bild för att stödja och sörja de offren som omkom. http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Roligt på två sätt imo, dels ironi om att det skulle hjälpa samt trollface+norgeflagga lol, u mad norway? "roligt" ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts