SilentViper Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Åh hänt mig ett par gånger med fotstödet till cykeln att man har glömt att fälla upp det känne faktor på hög nivå 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Gjorde en egen jag. Min första. hihi. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 http://i.imgur.com/FKIH3.png Haha, jag hörde det. Jag reagerade ungefär likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2011 Känner igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 Gjorde en egen igen, denna gång baserad på en sak jag var med om för något år sedan: 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2011 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 (redigerad) Redigerad 2 augusti, 2011 av Sniper 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 http://chzragecomics.files.wordpress.com/2011/07/rage-comics-hamsters.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Hah, helt rätt! Ogillar när damer och tanter ska hålla på att klaga när man bara är hjälpsam genom att t.ex. hålla upp en dörr. "Kan själv"-stadiet borde de ändå, precis som jag, lämnat när de var rätt små. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Va? Har aldrig fått höra detta av någon! Är väl bara trevligt om någon håller upp dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Feminister som ska rage-a när man är hjälpsam är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 -- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Va? Har aldrig fått höra detta av någon! Är väl bara trevligt om någon håller upp dörren? Samma här har håller alltid upp dörren för gamla eller för alla. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Jag slänger den i ansiktet på folk och skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Typ policy på skolan att man håller upp dörren, så nu kommer det automatiskt överallt typ. Minns i vintras dock när jag var lite sen till en mattelektion men var tvungen att springa upp till skåpet först. Drar upp dörren men några tjejer ska precis gå igenom från andra sidan, så ställer mig och håller upp dörren istället. Så visade sig att en hel jävla klass stod på andra sidan så man stod där och höll upp dörren för 30 pers. Lite drygt. Men många "tack" fick man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts