Renard Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 (redigerad) Det räcker väl ändå att du postar i en av trådarna? För övrigt förstår jag inte riktigt, vad går skämtet ut på? 1) Jag råkade posta i Humortråden först, sen upptäckte jag det och editerade bort inlägget 2) Skämtet går ut på att snubben är snål som en jude, och därför inte köper egna cigaretter, utan snålåker på andras. Are we clear? Redigerad 23 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Min andra hemmagjorda Rage Comic blev jag nöjd med Haha, riktigt skön faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Haha, riktigt skön faktiskt Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Det krävdes en förklaring för att jag skulle fatta... Men den var faktiskt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 1) Jag råkade posta i Humortråden först, sen upptäckte jag det och editerade bort inlägget 2) Skämtet går ut på att snubben är snål som en jude, och därför inte köper egna cigaretter, utan snålåker på andras. Are we clear? Hah, då förstår jag skämtet. Ganska kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 På vilket sätt hade jag kunnat göra skämtet lite tydligare? Jag gillar att göra egna Rage Comics och vill gärna lära mig vara tydlig så att alla fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 1) Jag råkade posta i Humortråden först, sen upptäckte jag det och editerade bort inlägget 2) Skämtet går ut på att snubben är snål som en jude, och därför inte köper egna cigaretter, utan snålåker på andras. Are we clear? Jävla snåljude, om han ska vara så förbannat snål så hade jag åtminstone kunnat bjuda på en cigg så han inte behöver sno annans rök som en tattare! Vad arg jag blir.... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2011 Jävla snåljude, om han ska vara så förbannat snål så hade jag åtminstone kunnat bjuda på en cigg så han inte behöver sno annans rök som en tattare! Vad arg jag blir.... Denna har inte jag gjort, utan hittadde den på reddit: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Här kommer min senaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Här kommer min senaste! [stavfel på GTAsajten.jpg] Jag tror du abuse-ar de där bilderna lite. Vad är det för "amagaaaaaaaaddwtfffff!!!!" med att man stavat fel, och varför är man troll när man trycker redigera? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 (redigerad) Jag tror du abuse-ar de där bilderna lite. Vad är det för "amagaaaaaaaaddwtfffff!!!!" med att man stavat fel, och varför är man troll när man trycker redigera? När man just postat inlägget, och upptäcker ett stavfel när det är för sent är väl det lite irriterande? Sen är det inte en själv som är trollet, utan trollet dyker upp "i ens fantasi" när man måste trycka på "redigera" Rage Comics bygger ju liksom på att man överdriver reaktioner, både bildligt och i handling. Trollface finns inte på riktigt, men i irriterande situationer kan man ju liksom se honom framför sig. Så... Redigerad 25 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 (redigerad) När man just postat inlägget, och upptäcker ett stavfel när det är för sent är väl det lite irriterande? Sen är det inte en själv som är trollet, utan trollet dyker upp "i ens fantasi" när man måste trycka på "redigera" Rage Comics bygger ju liksom på att man överdriver reaktioner, både bildligt och i handling. Trollface finns inte på riktigt, men i irriterande situationer kan man ju liksom se honom framför sig. Så... Nej du, det där förstår inte riktigt... Men försök gärna med en ny serie! Redigerad 25 april, 2011 av Kebab 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 När man just postat inlägget, och upptäcker ett stavfel när det är för sent är väl det lite irriterande? Sen är det inte en själv som är trollet, utan trollet dyker upp "i ens fantasi" när man måste trycka på "redigera" Då har du nog missförstått hur trollface ska användas. Trollet i din serie är ju definitivt inte redigeraknappen eller den som trycker på den. Om man nu verkligen kan klämma in nåt troll över huvud taget så är det ju stavfelet. Möjligen, möjligen kunde man klämma in den där "What have I done? "-bilden när man just stavat fel och tryckt "skicka", men... nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Då har du nog missförstått hur trollface ska användas. Trollet i din serie är ju definitivt inte redigeraknappen eller den som trycker på den. Om man nu verkligen kan klämma in nåt troll över huvud taget så är det ju stavfelet. Möjligen, möjligen kunde man klämma in den där "What have I done? "-bilden när man just stavat fel och tryckt "skicka", men... nä. Det här kanske inte blev min bästa, men skam den som ger sig! Det kommer snart en ny som är betydligt lättare att förstå! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg MyStiC Skrivet 25 april, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Trollface finns inte på riktigt, finns inte på riktigt, på riktigt, riktigt, 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Den här bör nog alla förstå. Hur ofta tänker folk detta, och hur ofta inbillar man sig att folk tänker detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Den här bör nog alla förstå. Hur ofta tänker folk detta, och hur ofta inbillar man sig att folk tänker detta? Av de som går tidigt är det väl minst hälften som failar, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Hos oss är de "good students" som är kvar sist. Varför är man forever alone om man går först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Av de som går tidigt är det väl minst hälften som failar, eller? DET känner jag igen mig i. I högstadiet var det mopedpojkarna med truckerkeps som lämnade in först och sen sprang över till ICA och köpte en chokladkaka från euroshopper. I gymnasiet var det väl ungefär likadant; de som inte engagerade sig och kunde minst var de som lämnade rummet först. Redigerad 26 april, 2011 av Eudoros 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 I mina skolor har det faktiskt varit tvärt om! Där har de som lämnat in först ansetts vara de som haft lätt för provet och avslutat det snabbt! Oh well Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts