Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Nä. Tror jag är nån motsats mot de som har bacillfobi. Tvättar händerna rätt sällan, inte ens efter varje toalettbesök (men oftast). Dude... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Oftast gör jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Vote: Nej, aldrig. Kommer nog aldrig göra heller. Jag tycker inte att matvaror och liknande är smutsiga. Förvånade med tanke på att du precis som jag är kock... Ja, så fort jag kommer hem tvättar jag händerna. Tvättar även händerna innan jag äter och efter att jag suttit vid datorn. Fatta hur äckligt ett tangentbord är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Förvånade med tanke på att du precis som jag är kock... Ja, så fort jag kommer hem tvättar jag händerna. Tvättar även händerna innan jag äter och efter att jag suttit vid datorn. Fatta hur äckligt ett tangentbord är. Är ju skillnad att hålla hygienrutiner på jobbet och i verkligheten. Fast sen har de flesta kockar jag arbetat med inte varit de renligaste i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 (redigerad) Är ju skillnad att hålla hygienrutiner på jobbet och i verkligheten. Fast sen har de flesta kockar jag arbetat med inte varit de renligaste i världen. Jag menade bara att många kockar tvättar händerna ofta hemma med, efter som det blir rutin på tvättandet på jobbet. Det sitter liksom i. Du tvättar händerna säkert 30 gånger på ett arbetspass Redigerad 23 februari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 I norrland finns det inga kranar... Nä, men tvättar bara händerna efter toabesök. Det som inte dödar det stärker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts