simonracer Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Bekräftat av chefernas chef Randy Pitchford! Fy fasen vad trevligt Webhallen har skrivit realese 2011, man får hoppas!! http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110216/borderlands-2-bekraftat/?page=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Vad är det mitt norra öga skådar!? (w00t) Underbart! Jag som ännu inte har tröttnat på ettan, oj oj oj! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Neeej. Inte redan. Jag har ju inte ens hunnit spela klart första spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Neeej. Inte redan. Jag har ju inte ens hunnit spela klart första spelet. Du har ju fortfarande tid på dig Heja Borderlands! Ska köpa det till PS3 denna gången tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Du har ju fortfarande tid på dig Jo, fast troligen inte det här året. Skulle vara mellan DA2 och TESV då möjligen. Fast jag har en massa andra spel att klara också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Du har ju fortfarande tid på dig Heja Borderlands! Ska köpa det till PS3 denna gången tror jag. Gör det så kan vi kanske gibba lite tillsammans. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Hoppas bara de skippar animerat nu som förra spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Hoppas bara de skippar animerat nu som förra spelet. Jag hoppas du trollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Jag hoppas du trollar? Unintentional troll is unintentional. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Jag hoppas du trollar? Det jag egentligen menade var att de bör skippa det animerade i tvåan tröttnade på det i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 24 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Så länge dom har kvar sitt mästerliga Co-op läge och en fyjävla massa vapen. (glädjen när man väl hittade det perfekta vapnet är <3) Grafiken känns som en ganska stor del av spelet, så skulle gärna ha kvar den. Men inget jag kommer gråta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 (redigerad) Det jag egentligen menade var att de bör skippa det animerade i tvåan tröttnade på det i ettan. Syftar du på Cel-shadingen? Det är ju Borderlands! Att byta ut det till en "realistisk look" är ju som att sälja sin själ. Absolut inte säger jag, stilen ska bevaras. Att påstå något sånt är ju som om GTA V skulle göras i manga stil. Redigerad 24 februari, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Hoppas bara de skippar animerat nu som förra spelet. Nu måste du skoja, det var ju den tecknade stilen som gjorde att man reagerade och blev intresserad av Borderlands. Utan den hade man förmodligen misstagit spelet för vilken shooter som helst vid en första anblick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Nu måste du skoja, det var ju den tecknade stilen som gjorde att man reagerade och blev intresserad av Borderlands. Utan den hade man förmodligen misstagit spelet för vilken shooter som helst vid en första anblick. Nix men alla tycker ju olika. Visst jag håller med att det var lite intressant med den tecknade stilen i spelet men tröttnade på det efter tag vilket gjorde att jag orkade inte kö klart spelet. Men det är ju vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Nix men alla tycker ju olika. Visst jag håller med att det var lite intressant med den tecknade stilen i spelet men tröttnade på det efter tag vilket gjorde att jag orkade inte kö klart spelet. Men det är ju vad jag tycker. Då är det ju inte ett spel du ska spela öht. Det är ju som att säga "hoppas dem spelar hockey i FIFA 2012 istället, jag blev less på fotboll." 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 17 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 “There has been a lot of people assuming that we are working on Borderlands 2. The reality is that we have made no announcements about future plans there." http://www.vg247.com/2011/02/10/no-randy-pitchford-did-not-confirm-borderlands-2-was-in-development/ Satans jävla skit. -.-" Men ett nytt måste ju komma någon gång, men än så länge inte bekräftat. Back to square one again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Jaja, det är säkerligen bara en tidsfråga tills de börjar jobba på Borderlands 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2011 WOHO! Borderlands 2 (Game Informer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 3 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2011 WOHO! Borderlands 2 (Game Informer) Mind = Blown. Fick nästan ont i magen av att höra detta. :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts