PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej, det är dom väll ändå inte eller?? Jo, de finns med i San Andreas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo, de finns med i San Andreas också Hur ser dom ut?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det finns inga jävla Wangcars i SA, bara ett köpbart ställe som heter det. I Wangcars-byggnaden finns de flesta bilar man kan modda i Wheel Arch Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det finns inga jävla Wangcars i SA, bara ett köpbart ställe som heter det. I Wangcars-byggnaden finns de flesta bilar man kan modda i Wheel Arch Angels. Jo, jag syftade faktiskt på "affären" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo, jag syftade faktiskt på "affären" Okej! det visste jag ju.. Men om du läser mitt inlägg så ser du att jag skev "dom" inte den så jag syftade på bilarna.. allså ett missförstånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej! det visste jag ju.. Men om du läser mitt inlägg så ser du att jag skev "dom" inte den så jag syftade på bilarna.. allså ett missförstånd! Jasså, okej Får läsa lite noggrannare nästa gång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jasså, okej Får läsa lite noggrannare nästa gång då Inga problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts