Mcelep Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 GTAsajten ljuger tror jag om den där med speciella bilarna! Eller jag förstår inte det där med kartan om ni har kollat på den www.gtasajten.com välj! GTA2 sedan på tips där kan du hitta vad dem har skrivit! Dem där med WangCars och sånt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Va...Wangcars finns ju visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 testa denna länk och gå ner en bit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dawe Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 det finns visst wangcars! när man har samlata alla bilar får man bland annat en tank, brandbil med elkastare m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 det finns visst wangcars! när man har samlata alla bilar får man bland annat en tank, brandbil med elkastare m.m. jopp, detta är taget från Arvids GTA-Sajt:Hittar du alla bilarna får du en Wang Car Bonus som omfattar en pansarvagn, millitärbil med kulspruta, brandbil med eldkastare, Special Agent Car och några Furore GT med diverse olika vapen. Diverse vapen är uzi och minor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 jopp, detta är taget från Arvids GTA-Sajt:Hittar du alla bilarna får du en Wang Car Bonus som omfattar en pansarvagn, millitärbil med kulspruta, brandbil med eldkastare, Special Agent Car och några Furore GT med diverse olika vapen. Diverse vapen är uzi och minor.... Man får oljefläckar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Man får oljefläckar också! ja, just det! glömde det... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 När man har samlat vilka bilar får man wangcars? Jag kan inte hitta wangcars och gtasajten.com har en dåligt karta tycker inte ni det är det dem där små grejerna man ska ta det där som står "GTA2" på? Kan ni hjälpa mig och göra en karta eller kan ni hjälpa mig där wangcars ligger och förklara bilvägarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Man måste ju ha en bra karta också eller hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) Jag har hittat en pansarvagn jag tror att den är wangcars! I andra banan åk bara ner åt till vänster åk till den där lilla ön ni vet längst ner och hoppa på den där tunneln, åk sedan bak åt du kommer se en avlång kurva åk sedan norr ut det fanns en stor byggnad du kommer se pansarvagnen på byggnaden!.. Fråga bara mig om ni vill ha hjälp jag vet allting om GTA2 utan wangcars parkerings platsen och kartan sóm gtasajten.com har gjort.. Kan ni hjälpa mig att hitta wangcars jag blir jätte glad då Redigerad 4 april, 2003 av GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Wangcars är lila bilar med siffror på taket... Pansarvagnen som du tänker på är en vanlig Tank Kill Frenzy. GTA2-brickorna har inte heller nåt med Wang Cars att göra utan låser upp en bonusbana om du hittar alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjalmarsson Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 man behöver inte samla alla wangcars ta en av dem och spara sedan. senladdar du och tar samma bil igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 har alldrig hittat non :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 man behöver inte heller dra upp en gammal topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 man behöver inte heller dra upp en gammal topic.. (:!!! Bättre än att göra en ny? Och hade han gjort en ny så hade någon smartskalle klagat på det (:!!! //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Han tillförde ju inte ens nåt. Och knappast att någon hade klagat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manne91 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kolla här http://www.home.no/blaques-gta/gta2/gta2.html .. å sen tryck på Wang Cars .. med den sidan är dom jättelätta att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kolla här http://www.home.no/blaques-gta/gta2/gta2.html .. å sen tryck på Wang Cars .. med den sidan är dom jättelätta att hitta Hmm, den här tråden har redan tagits upp en gång... varför ta upp den en andra gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Wangcars är ju i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Wangcars är ju i SA Nej, det är dom väll ändå inte eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts