Vice. Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Hej! Hoppas ni kan hjälpa mig lösa detta. Letar efter ett mobilspel som jag tipsade om för 1-2 år sedan i en, tror jag, mobilspels-tråd. Spelet i fråga hette nått liknande, tror jag, inspektor eller nått i den stilen. Men det kan vara nått helt annat namn. Spelet handlar om att man är en polis, som skall läsa ett mord och jaga nån boss. Man pratar med någon form av gangster dörrvakt vars högsta önskan är att få jobba som kock. Man fixar jobb till honom på en restaurang. För att kunna fixa jobbet till honom var man tvungen att klicka på en liten jävla lapp bakom bardisken. Man besökte oxå en fängelsecell där man skulle skrapa på väggen för att där hitta nått meddelande. På sitt poliskontor satt det alltid en tjej vid ett annat skrivbord. Det fanns även en hiss i kontoret. Man kunde välja mellan 3 våningar, Kontor, obduktion och krimlabb. Slpelet slutade med att man dog i en explosion. Vi diskuterade detta spel och hjälpte varandra i aktuell tråd. Minns ni vad tråden hette, eller ännu hellre, vet ni vad spelet heter? Tack på förhand och ha en trevlig helg//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Hej! Hoppas ni kan hjälpa mig lösa detta. Letar efter ett mobilspel som jag tipsade om för 1-2 år sedan i en, tror jag, mobilspels-tråd. Spelet i fråga hette nått liknande, tror jag, inspektor eller nått i den stilen. Men det kan vara nått helt annat namn. Spelet handlar om att man är en polis, som skall läsa ett mord och jaga nån boss. Man pratar med någon form av gangster dörrvakt vars högsta önskan är att få jobba som kock. Man fixar jobb till honom på en restaurang. För att kunna fixa jobbet till honom var man tvungen att klicka på en liten jävla lapp bakom bardisken. Man besökte oxå en fängelsecell där man skulle skrapa på väggen för att där hitta nått meddelande. På sitt poliskontor satt det alltid en tjej vid ett annat skrivbord. Det fanns även en hiss i kontoret. Man kunde välja mellan 3 våningar, Kontor, obduktion och krimlabb. Slpelet slutade med att man dog i en explosion. Vi diskuterade detta spel och hjälpte varandra i aktuell tråd. Minns ni vad tråden hette, eller ännu hellre, vet ni vad spelet heter? Tack på förhand och ha en trevlig helg//Vice Låter sjukt intressant! Kan tyvärr inte hjälpa dig där, men snälla, säg till om du hittar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Investigators!!!!! Sjukt bra spel! Attans, onödig tråd det här blev. Tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Investigators!!!!! Sjukt bra spel! Attans, onödig tråd det här blev. Tack ändå Om du hittar det för nerladdning, holla at yo boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 (redigerad) Om du hittar det för nerladdning, holla at yo boy! Ska jag. Grymt kul spel Detta spelet är det. Kan man få ner det på nått sätt? Köpa det till Iphone? http://cellularmode.com/wp-content/plugins/blog/images/investigator.jpg Redigerad 19 februari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts