eXotic Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Bara jag som tycker det blivit mycket sämre? Förmodligen. Jag tycker det är nästan lika hög humorkvalitet som H&R och S&S. När Erik avbröt endurotävlingen och satte sig vid familjen som tänt brasa var ju så jävla roligt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Förmodligen. Jag tycker det är nästan lika hög humorkvalitet som H&R och S&S. När Erik avbröt endurotävlingen och satte sig vid familjen som tänt brasa var ju så jävla roligt gjort. +1 Gillar hur de gör en sorts satir på sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 (redigerad) Förmodligen. Jag tycker det är nästan lika hög humorkvalitet som H&R och S&S. När Erik avbröt endurotävlingen och satte sig vid familjen som tänt brasa var ju så jävla roligt gjort. Haha, det var så skoj! "Ja... Det här såg ju mycket trevligare ut!" Redigerad 24 mars, 2011 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 Presskonferensen! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Alla scener som hade med tatueringarna att fick mig att vridas av skratt. Fantastiskt roligt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Alla scener som hade med tatueringarna att fick mig att vridas av skratt. Fantastiskt roligt! Haha, samma här! Han som tatuerade Erik skrattade hur mycket som helst också. Du som bor i 013-land; sitter skyltarna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Haha, samma här! Han som tatuerade Erik skrattade hur mycket som helst också. Du som bor i 013-land; sitter skyltarna kvar? Har inte riktigt koll på var det var de drog runt, men tror att det var i Malmslätt (som för övrigt omnämns här ). Har aldrig varit där. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 (redigerad) Jag bodde i malmslätt tills jag var 13 Känner igen allt och fy fan så jävla grymt det är att Mackan är där ifrån Ger ju mig lite status också såklart Har en kompis vars flickvän bor där. Ska besöka henne nån gång o kolla upp skyltarna Edit: Spelade förövrigt fotboll på hellgrenshagen tills jag flyttade. Bara det att han satte en skylt på en utav Linköpings äldsta idrottsplatser är ju lite fränt samtidigt som det är lite illa :/ Redigerad 13 april, 2011 av Plaisir 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Jag bodde i malmslätt tills jag var 13 Känner igen allt och fy fan så jävla grymt det är att Mackan är där ifrån Ger ju mig lite status också såklart Har en kompis vars flickvän bor där. Ska besöka henne nån gång o kolla upp skyltarna Edit: Spelade förövrigt fotboll på hellgrenshagen tills jag flyttade. Bara det att han satte en skylt på en utav Linköpings äldsta idrottsplatser är ju lite fränt samtidigt som det är lite illa :/ Kan tänka mig att de "trickfilmade" det där på något sätt. De går ju givetvis inte runt och sätter upp skyltar utan lov. Gillade senaste avsnittet för övrigt! Tatueringsinskaget får 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Bump. Erik och Mackan var med och filmade på årets Gumball 3000. Hoppas att de gjorde det bättre den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 För er som missat: Ny säsong av 99 (nya) saker har rullat igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts