Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Så jääävla coolt! Har fått elektrisk machete, hagelgevär och extra förbandslåda! MP läget är skitkul det med. 4 Spelare kan man vara som max. Sen när man inte spelar utan bara kollar in ön kan man leta efter grejer som man bygger ihop som man använder under spel. Tex elektrisk machete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=tHWI6MwqiUU, Vice? Det är inte ens samma spel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Jag tyckte det var extremt tråkigt så jag hoppas verkligen att själva spelet inte är likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=tHWI6MwqiUU, Vice? Det är inte ens samma spel. Har bara sagt att det är vid poolområdet som finns i spelet och att spelar som sin avatar. Så det är klart att det är det spelet som kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Har bara sagt att det är vid poolområdet som finns i spelet och att spelar som sin avatar. Så det är klart att det är det spelet som kommer snart. Dock är det ju inte en exakt kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Spelade lite dead island nu och det var sjukt coolt. Poolområdet är var snyggt. Visserligen är den här versionen mycket fattigare och området man spelar på kraftigt begränsat, men det verkade ändå som om spelet kommer bli en hit! Huuur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Huuur? Han spelar ett minispel baserat på Dead Island på Playstation Home. Ett väldigt simpelt och spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 (redigerad) Det är väl lite som att jämföra iPhone-versionen av RAGE med originalet som kommer nästa år till konsoll. Inte riktigt samma grej liksom. Men det är ju kul att DI får så mycket uppmärksamhet. Märks att det spenderats en hel del pengar på PR! Redigerad 24 augusti, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Det är väl lite som att jämföra iPhone-versionen av RAGE med originalet som kommer nästa år månad till konsoll. Inte riktigt samma grej liksom. Men det är ju kul att DI får så mycket uppmärksamhet. Märks att det spenderats en hel del pengar på PR! Fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Fixat! Oj! ag måste ha blandat ihop det med något annat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Jag kan förstå dig. Har själv svårt att fatta att det snart är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Bara jag som ska ladda inför Dead Island genom att läsa Zombie Survival Guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 (redigerad) European Release Trailer Redigerad 31 augusti, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 På fredag, på fredag, på fredag! Ska bli så jävla kul med ett nytt zombie spel. Peppar som fan just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 På fredag, på fredag, på fredag! Ska bli så jävla kul med ett nytt zombie spel. Peppar som fan just nu Jag är extatisk! Längtar som fan! Hoppas det kommer nån dag innan releasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 Jag är extatisk! Längtar som fan! Hoppas det kommer nån dag innan releasen! Hoppas jag får den nästa verckan överhuvudtaget. Jag har förbokat den från Engelska game pga deras exlusiva matrial och låga pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 (redigerad) Hoppas jag får den nästa verckan överhuvudtaget. Jag har förbokat den från Engelska game pga deras exlusiva matrial och låga pris. Själv valde jag Dustin pga att de var billigast på Prisjakt. Lägger sällan ut 500+ på ett nytt spel. Redigerad 3 september, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 Själv valde jag Dustin pga att de var billigast på Prisjakt. Lägger sällan ut 500+ på ett nytt spel. Själv har jag inga problem med det om det bara är ett bra och efterlängtat spel. Mitt Dead Island Limited Edition gick på 430kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 Själv har jag inga problem med det om det bara är ett bra och efterlängtat spel. Mitt Dead Island Limited Edition gick på 430kr. Själv ska man ju gadda bägge armarna inom en snar framtid samt skaffa bil och körkort, så jag håller hårt i plånboken just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Här är de betyg vi snokat reda på på ett Dead Island forum: OPM Italy : 8.5/10 Gameswelt.de : 86% Games.ch : 89% IGN : 8.0 Det bådar gott :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts