Lajnux Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Sam B all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Sam B all the way. Sam B? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Finns det nå förhandsbokningserbjudanden till Dead Island? Jag har bara hittat spelet på Webhallen och dom har inget erbjudande än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Haha fick nytt vapen nu! En yxa så jävla coolt. Började med basebollträ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Finns det nå förhandsbokningserbjudanden till Dead Island? Jag har bara hittat spelet på Webhallen och dom har inget erbjudande än. Har inte heller sett något erbjudande, men å andra sidan har jag inte heller direkt letat Haha fick nytt vapen nu! En yxa så jävla coolt. Började med basebollträ Hur har du fått tag på spelet? Har det läckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Ursäkta dubbelpost men: Var ska man nu förhandsboka från? Om vi struntar i priset och tänker på vem som levererar snabbast. Webbhallen? Spelbutiken? Dustin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Hur har du fått tag på spelet? Har det läckt? Nej, jag spelar bara det där området som är släppt. Poolområdet. man skall döda zombies med diverse vapen. Du skall hitta olika prylar typ batteri toalettrullar mm så får du nya vapen att döda med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Ursäkta dubbelpost men: Var ska man nu förhandsboka från? Om vi struntar i priset och tänker på vem som levererar snabbast. Webbhallen? Spelbutiken? Dustin? Det finns inget säkert svar eftersom att butikerna lyckas olika bra med leverans för varje spelsläpp. Själv litar jag främst på MaxFPS om jag vill få spelet på releasedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 (redigerad) Spelbutiken skickar bara varannandag så de är opålitliga. Game.se är de som IMO är snabbast då de brukar skicka när de får spelet. Man får det garenterat dagen innan releasen men ibland redan ett par eller 3 dagar innan. Dessutom så är de fraktfria och har bra priser. Själv så bokade jag på Engelska Game för att få deras Limited Edition. @Vice.: Visste inte att det fanns ett demo. Var hittade du det? Redigerad 23 augusti, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Vette fan om jag pallar punga ut med 600 för ett spel jag kan få för 399 på Dustin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Plus 59 kr i frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Plus 59 kr i frakt. Jag kräks. Game är judar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Jag kräks. Game är judar. Dustin, menar jag. Game har gratis frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Nu beställde jag dock från Dustin. Drygt 500 spänn. Bättre än 600 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 (redigerad) @Vice.: Visste inte att det fanns ett demo. Var hittade du det? Playstation Home så klart, där finns alltid en del av spelen (i det här fallet poolområdet) som kommer, som man kan spela. Redigerad 23 augusti, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Playstation Home så klart, där finns alltid en del av spelen (i det här fallet poolområdet) som kommer, som man kan spela. Hur är kontrollen? Gamereactor (som jag förvisso alltid tar med en nypa salt) säger att det känns lite som att styra en kundvagn. Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Hur är kontrollen? Gamereactor (som jag förvisso alltid tar med en nypa salt) säger att det känns lite som att styra en kundvagn. Stämmer detta? Tror inte kontrollerna är som i det riktiga spelet. Du spelar med din avatar. Slåss med yxa, basebollträ mm med R1 sparkar/stampar R2 Har inte spelat så mycket eftersom jag har haft Leonardo idag, men ska spela nu halv 10 när Victoria kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Tror inte kontrollerna är som i det riktiga spelet. Du spelar med din avatar. Slåss med yxa, basebollträ mm med R1 sparkar/stampar R2 Har inte spelat så mycket eftersom jag har haft Leonardo idag, men ska spela nu halv 10 när Victoria kommer hem Aha! Jag trodde det var ett demo de släppt! Men det är alltså ett HOME event? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Aha! Jag trodde det var ett demo de släppt! Men det är alltså ett HOME event? Ja, men det är alltså det exakta poolområdet i spelet och Zombisarna du dödar är de i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Jäkla Playstation Home. Det är så extremt känsligt så har man inte hög hastighet på Bredbandet så bryts det hela tiden. Jag som har 5MB har ett helvete att få det att funka. Bara att uppdatera utan att det bryts är ett helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts