Mordos Skrivet 13 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2011 Okej, jag har haft min Logitech G5 ett bra tag nu, ända sedan min MX518 dog då det inte fanns några MX518s i affären, då köpte jag G5. Visserligen är den väldigt skön och förbannat pricksäker men nu på senare dagar så stänger den av sig helt på måfå och det kan leda till viss ilska. Det finns inga mönster på det, den kan stänga av sig i en sekund eller ett par sekunder men den kommer alltid tillbaka. Det är inget fel på kabeln utifrån och USB-uttaget fungerar utmärkt. Någon annan som har haft samma problem, eller vet en fix? Blir lite irriterande i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2011 Okej, jag har haft min Logitech G5 ett bra tag nu, ända sedan min MX518 dog då det inte fanns några MX518s i affären, då köpte jag G5. Visserligen är den väldigt skön och förbannat pricksäker men nu på senare dagar så stänger den av sig helt på måfå och det kan leda till viss ilska. Det finns inga mönster på det, den kan stänga av sig i en sekund eller ett par sekunder men den kommer alltid tillbaka. Det är inget fel på kabeln utifrån och USB-uttaget fungerar utmärkt. Någon annan som har haft samma problem, eller vet en fix? Blir lite irriterande i längden. Hade samma problem på min MX510 back in the days, det blev värre och värre tills den till slut dog. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 Har redan blivit värre. Ingen som har någon idé vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Gå tillbaka till mx. Guds gåva till högerhanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Gå tillbaka till mx. Guds gåva till högerhanden. This. Min höll i evigheter innan den började glappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Körde med en 500 i ett par år, funkar än men jävligt sliten. Har numera en 518 som jag haft i tre år utan några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Menar ni att en MX518 håller längre än en G5..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 I korta slängar, ja. Mindre elektronik, mindre som kan gå sönder. Säger inte att musen är bättre i sig men inga mx möss jag haft har krånglat. Polare sitter på en g5 på drygt ett år och den har börjat leva sitt egna liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Min mx518 har börjat få exakt samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 (redigerad) Min blåa, "uppdaterade" G5 rullade precis över 3års-sträcket och fortsätter starkt. Musen har inte en enda gång jävlats och har alltid hängt med. Börjar bli sliten, men klarar nog ett par år till om inget drastiskt händer. Good purchase! Redigerad 25 februari, 2011 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Njäh. Jag vill inte köra MX igen, visserligen är den bland de bästa om inte den bästa musen på marknaden.. Men jag hade 2 såna på rad i jag vet inte hur många år. Variation, yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Mx 1000 är något att skaffa! Har haft min i ca 5 år eller dyligt och den fungerar precis lika bra nu som då. Att trycka ner scrollen är dock värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Skönaste musen någonsin är Steelseries fucking Ikari. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts