iweX Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Man kan stylea lite om man säljer på Blocket, förutsatt att köparen kommer och hämtar produkten. Jo, men hur ofta är det då? Och, ska jag handla en sak av en som jag hittat på blocket tar jag med mig kontanter, hur många har kortläsare hemma? Så, njae.. Sen skulle jag nog inte lita på appen, betalar hellre kontant om jag har möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Jo, men hur ofta är det då? Och, ska jag handla en sak av en som jag hittat på blocket tar jag med mig kontanter, hur många har kortläsare hemma? Så, njae.. Sen skulle jag nog inte lita på appen, betalar hellre kontant om jag har möjlighet. Sant, aldrig sålt nåt på Blocket ö.h.t. Men det är lite skitsamma att den är smått värdelös. För den är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Vad heter appen som gör att man kan fixa bilder så dem ser ut ungefär så här? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e51f6860ccb0_pengar_kan_inte_kopa_lycka.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Vad heter appen som gör att man kan fixa bilder så dem ser ut ungefär så här? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e51f6860ccb0_pengar_kan_inte_kopa_lycka.jpg Vad gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 (redigerad) Vad gör den? Ändrar bilden? Dvs, gör den "ljusblå" så den ser lite äldre ut och lägger till det svarta där uppe och nere. Redigerad 22 augusti, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Vad heter appen som gör att man kan fixa bilder så dem ser ut ungefär så här? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e51f6860ccb0_pengar_kan_inte_kopa_lycka.jpg Prova Camera pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Vad heter appen som gör att man kan fixa bilder så dem ser ut ungefär så här? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e51f6860ccb0_pengar_kan_inte_kopa_lycka.jpg Instagram ändrar färger och liknande, men då får du inte med texten där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Instagram ändrar färger och liknande, men då får du inte med texten där uppe. Och det var det också, tack! -- Rage HD & Rage är gartis pga ett erbjudade, rekomnderar er att ladda hem det, grymt snyggt spel och roligt också! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Hipstamatic annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Finns det appar som hjälper en att skydda sin Iphone? Itracker finns som skall skicka position och nummer om någon sätter i ett annat simkort i telefonenen. Men det funkar bara med Cydia, jB alltså om jag fattat det rätt. Men vill minnas att det finns en app som tar ett foto och skickar till ens mail när någon försöker knappa in pinkoden men det blir fel. Minns ni vad appen heter eller kan ni tipsa om fler bra appar? Tack//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Finns det appar som hjälper en att skydda sin Iphone? Itracker finns som skall skicka position och nummer om någon sätter i ett annat simkort i telefonenen. Men det funkar bara med Cydia, jB alltså om jag fattat det rätt. Men vill minnas att det finns en app som tar ett foto och skickar till ens mail när någon försöker knappa in pinkoden men det blir fel. Minns ni vad appen heter eller kan ni tipsa om fler bra appar? Tack//Vice Har en stark känsla av att foto-appen du snackar om också är till för JB:ade telefoner. Svårt att tro att det finns API som gör det möjligt för utvecklarna att integrera en app med inloggningsskärmen. Dock är ju apples egna Hitta min iPhone rätt schysst. Du kan se på en karta på datorn eller från en annan iphone/ipod var din iphone är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 MobileMe är väl ganska populärt också, jag kan inget om den själv men jag tror väl att den fungerar på liknande sätt som appen som beskrivs ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 MobileMe är väl ganska populärt också, jag kan inget om den själv men jag tror väl att den fungerar på liknande sätt som appen som beskrivs ovan. Det är samma. Hitta min iPhone är egentligen bara en inställningsapp för Mobileme. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Mobileme har jag. Men jag vill att en bild knäpps när de trycker in en pinkod de chansar på. Hade den appen för ett tag sedan men tog bortd en. Eller känner ni till nån mer säkerhetsapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Frågan är väl egentligen vad du tjänar till att ha en sådan app. Händer det ofta att folk försöker slå din pinkod i smyg när du lagt ifrån dig telefonen? Appen bygger ju på att du måste få tillbaka telefonen för att kolla på fotot. Känns väl inte jättevanligt att någon försöker knäcka pinkoden till en telefon och sedan när de misslyckas bara lägger tillbaka telefonen där de hittade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Frågan är väl egentligen vad du tjänar till att ha en sådan app. Händer det ofta att folk försöker slå din pinkod i smyg när du lagt ifrån dig telefonen? Appen bygger ju på att du måste få tillbaka telefonen för att kolla på fotot. Känns väl inte jättevanligt att någon försöker knäcka pinkoden till en telefon och sedan när de misslyckas bara lägger tillbaka telefonen där de hittade den. Telefonen skickar bilden till eposten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Telefonen skickar bilden till eposten Taskigt läge om telefonen inte har någon uppkoppling just då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Taskigt läge om telefonen inte har någon uppkoppling just då Kanske skickas vid ett senare tillfälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Telefonen skickar bilden till eposten Ah, då blev det genast lite mer logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Dragon Dictation rekommenderas starkt för de gånger man är lat eller inte kan/vill skriva. Man kan diktera exempelvis SMS, e-post, Facebook-uppdateringar, Twitter osv. Smidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts