Vice. Skrivet 25 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 Bara att öppna direkt i mail-appen? Så funkar det för mig i alla fall. Om jag får en pdf i ett mail kan jag inte läsa det. Har aldrig fått ett skickat som sms, så det vet jag inte om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 Om jag får en pdf i ett mail kan jag inte läsa det. Har aldrig fått ett skickat som sms, så det vet jag inte om det funkar Det där var ett mail. Jag bifogade en PDF och skickade till mig själv. Bör se likadant ut för dig om en PDF har bifogats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 Några spel jag hittat på senaste som jag tycker är ganska underhållande: Boost 2 Man styr telefonen genom att vrida den, och åker genom en futuristisk 3D-miljö där det finns färgglada hinder man måste akta sig för. Rhythm Ctrl Ännu ett rytm/musik-spel i stil med Guitar Hero osv, men det här fungerar lite annorlunda. Man har sex knappar att trycka på, och cirklar spawnar ovanpå knapparna och krymper. När cirkeln är i knappens storlek ska man trycka på knappen. Väldigt beroendeframkallande! Death Rally Googlade på det efter att jag gissade på det i Game Game, blev riktigt glad när det fanns till iPhone! Nu var det länge sen jag spelade Death Rally till PC så jag kanske minns fel, men iPhone-varianten kändes väldigt nedbantad. Det var emellertid fortfarande väldigt roligt, men om ni inte kan tanka det gratis via Installous är det enligt min mening inte värt pengarna, har för mig att det kostade 4-5 dollar (tankade det själv genom Installous förstås). Och så ett tips speciellt till Vice., som verkar uppskatta gratis-grejer: AppRedeem En app där man får en lista med andra Apps, där majoriteten är gratis. Man tjänar pengar på att ladda ner appsen, och dessa pengar kan man sedan få ut genom PayPal. Det blir förstås inga stora summor och det finns inte så många tillgängliga apps, men att man över huvud taget får betalt för att installera gratis-appar är väldigt trevligt! Appredeem är ingen app utan en hemsida som man besöker på sin iPhone. Adressen är: m.appredeem.com <- säger det igen, besök den via er iPhone! Registrera er på sidan, sedan är det bara att köra. Ni kan lägga till hemsidan som app genom att trycka på +-tecknet och sedan trycka på "Lägg till på hemskärmen". Nästa gång ni startar Appredeem kommer det att istället ha förvandlats till en app. Valfritt: Om ni vill få 25 bonuspoäng och samtidigt ge mig 25 bonuspoäng, gå in på knappen där man kan fylla i vem som refererade en (minns inte vad den heter då jag redan fyllt i den, så den har försvunnit för mig) och skriv in siana. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Måste tipsa om detta för det är så JÄVLA kul!!!! wordfeud Man har 72 timmar per drag. Så chattar man och har det riktigt mysigt! Ni som skaffar det, ni MÅSTE adda mig så vi kan spela!!!!!!! vice_c Sen AoD är oxå kul. Men inte lika kul som det andra! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Fucking Vice up på wordfeud. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Fucking Vice up på wordfeud. Kommer knäcka dig som en kvist när vi spelar din lilla Same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Tycker att det är många ord som inte fungerar. Paket till exempel, varför skulle inte det fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Tycker att det är många ord som inte fungerar. Paket till exempel, varför skulle inte det fungera? Det funkar. Men du måste ha kolla på ord bredvid. Så de med funkar samt att ditt ord når de andra orden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Det funkar. Men du måste ha kolla på ord bredvid. Så de med funkar samt att ditt ord når de andra orden Jojo, jag vet hur det fungerar, och det skulle fungera med bokstäverna bredvid. Verkade fungera när jag startade om appen dock. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Så JÄVLA cool app!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni hur den äger!!!! Klick! mer info här! Skaffa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Så JÄVLA cool app!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni hur den äger!!!! Klick! mer info här! Skaffa!!! Verkar onekligen riktigt häftigt, men har du testat den? Bara så att man vet att den faktiskt fungerar som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Verkar onekligen riktigt häftigt, men har du testat den? Bara så att man vet att den faktiskt fungerar som det ska http://feber.se/iphone/art/220080/izettle_finns_nu_i_appstore/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Verkar onekligen riktigt häftigt, men har du testat den? Bara så att man vet att den faktiskt fungerar som det ska Yes i have! Väntar på min kortläsare! Nu men det kommer ta tid eftersom de skall skicka ut asmånga!!!! http://feber.se/iphone/art/220080/izettle_finns_nu_i_appstore/ Jag vet tog den där ifrån!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Så... vad är skillnaden mot en bankapp där man kan flytta över pengar redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Så... vad är skillnaden mot en bankapp där man kan flytta över pengar redan? Du flyttar inte pengar, du tar betalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Du flyttar inte pengar, du tar betalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Riktigt schysst om man jobbar som hora. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Nu fattar jag avd du menar. Men inte alla har ju bank i telefonen eller det tar längre tid eller vad som helst. Här betalar du med ditt kort på plats. Riktigt schysst om man jobbar som hora. EXAKT!!! Vilken hora har tid med att flytta pengar mellan konton. Nej, här drar ens kund bara fram k...kortet och stoppar in det så plingar det till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Vad har du tänkt att ta betalt för då, Vice? Visst är den cool, men krävs ju att man har något att sälja också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Vad har du tänkt att ta betalt för då, Vice? Visst är den cool, men krävs ju att man har något att sälja också.. Man kan stylea lite om man säljer på Blocket, förutsatt att köparen kommer och hämtar produkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts