Vice. Skrivet 25 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Haunted Manor. Har bara fått 4 och 5 stärnor av folk. Sjukt kul och spännande spel. 45 "banor" är gratis, sen kan man få 20 till, för 38:- vilket det absolut är värt. Och jag brukar ALDRIG köpa spel. Oavsett om ni köper eller ej är gratis-delen verkligen att rekommendera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Haunted Manor. Har bara fått 4 och 5 stärnor av folk. Sjukt kul och spännande spel. 45 "banor" är gratis, sen kan man få 20 till, för 38:- vilket det absolut är värt. Och jag brukar ALDRIG köpa spel. Oavsett om ni köper eller ej är gratis-delen verkligen att rekommendera! I'm on it, tack för tipset! På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 (redigerad) EDIT: Dubbelpost, jag ber om ursäkt Redigerad 25 april, 2011 av Xersize 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 I'm on it, tack för tipset! På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story. Verkar sjukt coolt. Skall jag lätt kolla in. I'm on it, tack för tipset! På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story. Tack du med. Det verkar vara ett snarlikt det som ovanstående tipsade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Ingen här som vet något "Camera+"-liknande program men för video-inspelning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2011 Mumble till iPhone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 I'm on it, tack för tipset! På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story. Hysteria Project 1 är gratis, tanka hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Så JÄVLA bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Tar problemet här. Jag försöker installera Angry birds rio till min ipod. Men när jag installerar så står det att jag har fel version? Vad betyder det? Har uppdaterat ipoden till nyaste men det funkar ändå inte. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Tar problemet här. Jag försöker installera Angry birds rio till min ipod. Men när jag installerar så står det att jag har fel version? Vad betyder det? Har uppdaterat ipoden till nyaste men det funkar ändå inte. Någon som vet? Läs kommentarerna på spelet, fler som har liknande problem? Skulle gissa att det är fel på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 Tar problemet här. Jag försöker installera Angry birds rio till min ipod. Men när jag installerar så står det att jag har fel version? Vad betyder det? Har uppdaterat ipoden till nyaste men det funkar ändå inte. Någon som vet? Nä köpte du iPoden? Din iPod kanske inte är kompatibel med den nyast versionen av iOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Nån som kan tipsa om en app som gör så att man kan kolla pdf-filer? Störigt som fan att man får ett mail och man kan inte kolla pdf-en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Nån som kan tipsa om en app som gör så att man kan kolla pdf-filer? Störigt som fan att man får ett mail och man kan inte kolla pdf-en Safari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Nån som kan tipsa om en app som gör så att man kan kolla pdf-filer? Störigt som fan att man får ett mail och man kan inte kolla pdf-en Safari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Safari... Safari? Så man tar ner den appen bara? Tack, skall testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Safari? Så man tar ner den appen bara? Tack, skall testa. Safari är webbläsaren som man har när man får telefonen, inget du tar ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Safari är webbläsaren som man har när man får telefonen, inget du tar ner Ja jo jag vet att det är en webbläsare, tänkte att det fanns som app, precis som google har. Men hur som helst, den läser inte Pdf. Så problemet kvarstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 (redigerad) Nån som kan tipsa om en app som gör så att man kan kolla pdf-filer? Störigt som fan att man får ett mail och man kan inte kolla pdf-en Bara att öppna direkt i mail-appen? Så funkar det för mig i alla fall. Redigerad 25 juni, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts