eXotic Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jaja FETASTE APPEN!!!!! Galet! Nästan värt att skaffa en iPhone bara för att testa det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jaja FETASTE APPEN!!!!! Vet inte om det bara är min telefon, men det går hur segt som helst och fungerar knappt alls :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Vet inte om det bara är min telefon, men det går hur segt som helst och fungerar knappt alls :/ Den översätter inte. Det är ett test. Originalet kostar 75:- Den "bara" vänder bokstäverna bakochfram eller tar bort ord från det du visar. Du väljer alternativen längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Den översätter inte. Det är ett test. Originalet kostar 75:- Den "bara" vänder bokstäverna bakochfram eller tar bort ord från det du visar. Du väljer alternativen längst upp Men jag har betalversionen Spoiler kaaaaaanske jailbreakad..... så det finns spanska -> engelska och tvärtom där, men den laddar hur segt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Funkar fucking perfekt för mig. =D cool app Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jag prövade den med, tyvärr flimrar det jättemycket och det måste vara väldigt tydlig text för att det ska funka. På skyltar i Spanien fungerar det säkert prima, men att leka med hemma var det ingen höjdare. Här är en film som är lite mer rättvis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Jaja FETASTE APPEN!!!!! Det är en bra app, men den funkar inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Hysteria Projects och Hysteria Projects 2, så vidriga och underbara spel! Kostar lite men garanterat över-värt det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 GlassTower2 - Gratis, enkelt, klurigt, snyggt och beroendeframkallande. Doodle truck - Bra tidsfördriv och roligt from time to time. ATM Finder (UK) - Vet inte om det finns en svensk version, men den här appen har räddat mig ett antal gånger redan. Rally Master - Sjukt roligt rallyspel. Känns nästan som om man spelar på datorn. X2 Football 2010/2011 - Bästa fotbollspelet till iPhone, utan tvekan. FIFA 11 suger i jämförelse. Livescore - Hålla koll på resultat. Echofon - Bäst om man har Twitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Tiny Wings - Riktigt roligt och beroendeframkallande spel! Unblock Me (Free) eller Unblock Me (7kr) - Hjärngympa till max, sjukt roligt! Perfect Browser - Äger skiten ur Safari som medföljer telefonen, inte så dyr heller. Facely HD - För alla med Facebook, mycket snyggare och helt enkelt bättre Insult Quotes - Några riktigt underbara citat som man kan skratta åt i timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Easy Connect är ett absolut måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 120 in 1 - En av de bästa apparna som jag använder väldigt mycket! Du får 120 appar i 1 app och det är allt från minispel till sjukt användbara nödvändigheter till roliga appar. En av de fyndiga apparna är "phone tracker" som spårar ett nummer till nästan exakt samma position där den är. Testade spåra mitt svenska mobilnummer och det var skrämmande bra resultat. LiveScore - Alla resultat live från alla sporter ni kan tänkar er. Ett måste för oss som gillar sport. yxplayer2lite - Sjukt bra att använda sig av för att lägga till allt från musikvideos till filmer på sin iPhone. GlassTower2 - Roligare tidsfördriv än man tror. Perfekt när man står upp på bussen eller tunnelbanan då man bara behöver använda en hand. The Impossible Test - Sjukt roligt spel där man verkligen måste använda hjärnan ibland! TriviaTunes - En av de roligaste spelen jag testat hittills! Du får helt enkelt en playlist på tio låtar (kan vara allt från moderna låtar till gamla klassiker) och du måste gissa vilken låt det är. Kan spela upp till fyra personer, vilket jag kan tänka mig är riktigt roligt. Fingerscan - Scannar in ditt finger och visar vad för tillstånd du befinner dig i. Skrämmande nog har den i 80 % av fallen träffat mitt i prick på mig, men kan självklart fela och föreslå någonting helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 120 in 1 - En av de bästa apparna som jag använder väldigt mycket! Du får 120 appar i 1 app och det är allt från minispel till sjukt användbara nödvändigheter till roliga appar. En av de fyndiga apparna är "phone tracker" som spårar ett nummer till nästan exakt samma position där den är. Testade spåra mitt svenska mobilnummer och det var skrämmande bra resultat. LiveScore - Alla resultat live från alla sporter ni kan tänkar er. Ett måste för oss som gillar sport. yxplayer2lite - Sjukt bra att använda sig av för att lägga till allt från musikvideos till filmer på sin iPhone. GlassTower2 - Roligare tidsfördriv än man tror. Perfekt när man står upp på bussen eller tunnelbanan då man bara behöver använda en hand. The Impossible Test - Sjukt roligt spel där man verkligen måste använda hjärnan ibland! TriviaTunes - En av de roligaste spelen jag testat hittills! Du får helt enkelt en playlist på tio låtar (kan vara allt från moderna låtar till gamla klassiker) och du måste gissa vilken låt det är. Kan spela upp till fyra personer, vilket jag kan tänka mig är riktigt roligt. Fingerscan - Scannar in ditt finger och visar vad för tillstånd du befinner dig i. Skrämmande nog har den i 80 % av fallen träffat mitt i prick på mig, men kan självklart fela och föreslå någonting helt annat. Själv använder jag yxplayer3 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Själv använder jag yxplayer3 istället Meh, samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 MIM till iPod Touch 2g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Lackade på att Mumble-appen har varit i betatest sedan i September. Tog koden och compilade den själv, höhö. works excellent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Lackade på att Mumble-appen har varit i betatest sedan i September. Tog koden och compilade den själv, höhö. works excellent. Lol hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Lol sourceforge sen in med koden i Xcode sen in i telefonen lol fuck punkter lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Lol sourceforge sen in med koden i Xcode sen in i telefonen lol fuck punkter lol Så du är före mumble? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Nej, var bara trött på att vänta på att dom ska gå ur betafasen. : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts