Vice. Skrivet 14 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 Sleep Cycle har fan räddat mig på morgonen många gånger. Rekommenderas så jävla varmt till alla. Har hört om den. Hur funkar den egentligen? Hur vet den när man somnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Den känner av hur man rör sig i sängen. Exakt hur det funkar vet jag inte, men det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 yxplayer2 lite är ett bra program, då slipper man konvertera videofiler till sin iPhone. Man lägger dom bara i appen och vips så kan man se filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 (redigerad) yxplayer2 lite är ett bra program, då slipper man konvertera videofiler till sin iPhone. Man lägger dom bara i appen och vips så kan man se filmerna Med text? Hur lägger man filmen "i appen"? Om jag har en .img-fil hur gör jag? Lägger .img-filen i min Iphone via Itunes, sen? Redigerad 15 februari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Med text? Hur lägger man filmen "i appen"? Om jag har en .img-fil hur gör jag? Lägger .img-filen i min Iphone via Itunes, sen? Jag ritade upp en liten bild för att förklara: http://img808.imageshack.us/img808/4379/temphj.jpg 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Jag ritade upp en liten bild för att förklara: Älskar dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Jag ritade upp en liten bild för att förklara: Tack! Detta är ju helt sjukt bra om det fungerar som jag vill. För nu tar jag det igenom Handbreak som tar ca en timme. Img, funkar det elelr vad är det för format som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Kicken: Right back at you, big guy Vice.: Jag är inte säker på exakt vad som fungerar eller inte fungerar, men jag vet att den tar till exempel avi. Men det ska stå i Appstore vad den klarar och inte klarar, så du kan ju kolla där 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 (redigerad) Kicken: Right back at you, big guy Vice.: Jag är inte säker på exakt vad som fungerar eller inte fungerar, men jag vet att den tar till exempel avi. Men det ska stå i Appstore vad den klarar och inte klarar, så du kan ju kolla där Den tar .IMG. För över i detta nu. Tvivlar på att texten kommer med, så jag får nog fortsäta med handbrek, men vissa filmer plockar jag ner i avi och då är detta super. Tusen tack! Edit: Tar inte IMG. Går inte att spela. Provar att mounta. Redigerad 15 februari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Denna ÄR ETT MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skall på Personalfest 18/2 skall FETT SÄNDA!!!!! http://bambuser.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Denna ÄR ETT MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skall på Personalfest 18/2 skall FETT SÄNDA!!!!! http://bambuser.com/ Det har jag redan, riktigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 (redigerad) Det har jag redan, riktigt roligt Vad heter du då? Jag heter vice. Har 3 fattiga filmer än så länge Redigerad 15 februari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Vad heter du då? Jag heter vice. Har 3 fattiga filmer än så länge Xersize så klart Har dock inga filmer ännu, men funderar på att sända live någon gång som jag är i studion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 (redigerad) Såg nu att CSN har en app, så man alltid har CSN-kortet med sig, i mobilen. http://itunes.apple.com/se/app/mecenat/id416451110?mt=8 Redigerad 15 februari, 2011 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Kicken: Right back at you, big guy Vice.: Jag är inte säker på exakt vad som fungerar eller inte fungerar, men jag vet att den tar till exempel avi. Men det ska stå i Appstore vad den klarar och inte klarar, så du kan ju kolla där Vet du hur man gör det motsatta? Komprimera videofilmer man spelat in med sin iPhone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Vet du hur man gör det motsatta? Komprimera videofilmer man spelat in med sin iPhone? Jag har alltid följt den här guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Bambuser. Streama live från mobilen. Cluedo NickChase! Sjukt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Måste tipsa om spelet "the little crane that could". 3D spel där du kör omkring med en kranbil och ska utföra en rad olika uppdrag. Mycket underhållande. De första 4 banorna är gratis sen kan man betala 15kr för att få resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jaja FETASTE APPEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jaja FETASTE APPEN!!!!! Vafan... Nu märks det att vi lever på 2000-talet! :w000t: :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts