Umberto Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Let's settle this! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll Egentligen både och, men om jag måste välja så blir det senap. Ninjor Just nu leder dessa alternativ med 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hockey, ketchup och pirater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll. Gillar båda sporterna, men fotboll är odiskutabel nummer ett för mig. Ketchup. Gillar ingen egentligen, har varken ketchup eller senap på korv eller hamburgare osv. Men ketchup kan jag tänka mig att äta, men senap är bara blä. Pirater. Visst, ninjor är lite coola. Men vafan. Pirater har coola skepp, coola flaggor, coola sånger, rebelliska. Coola vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll, Ketchup och NiNJAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hockey Ketchup Pirater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll - Bryr mig inte ett dugg av någon av sporterna, men måste jag välja så... Ketchup - Gillar verkligen båda, men ketchup är mer "allround". Pirater - 'cus: Pirater har coola skepp, coola flaggor, coola sånger, rebelliska. Coola vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 http://img132.imageshack.us/img132/7376/446ad38f7c9d99ca52e9160.jpg + http://img842.imageshack.us/img842/3333/vstervik40987173.jpg + http://img585.imageshack.us/img585/2761/ph34r.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Futbal y ketchup y niñas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll. För att jag inte kan se pucken i hockey. Ketchup. För att det är så jävla mycket godare. Pirater. För att de kan skrika "ARRR!" och sjunga visor om feta kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll, senap och ninjor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hockey, senap och ninjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hockey Ketchup Pirater yarrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Hockey, ketchup och ninjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll tycker jag är roligare att titta på/följa. Ketchup använder jag mycket, senap använder jag aldrig. I den sista kategorin vill jag egentligen svara "Samurajer", de är klart ballast. Av ninjor och pirater väljer jag pirater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Fotboll, ketchup och pirater! Gärna kombinerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 http://upl.gizgiz.nu/files/asdasdasd.png 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 För mig är det ganska solklara val då jag aldrig sett på hockey utan att äta ketchup, så de går hand i hand. Pirater VS. Ninjor = Guybrush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 hockey ketchup pirater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts