okka Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Hej, Ni kan väl sånt här? Hur ställer jag in TV11, om ens basutbud inte sägs ha den? Är det helt omöjligt? Kan man hacka det? Jag har Canal Digitals IPTV-baspaket. Canal Digital har TV11, men inte i baspaketet, så vitt jag vet. Puss och kram, O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Hej, Ni kan väl sånt här? Hur ställer jag in TV11, om ens basutbud inte sägs ha den? Är det helt omöjligt? Kan man hacka det? Jag har Canal Digitals IPTV-baspaket. Canal Digital har TV11, men inte i baspaketet, så vitt jag vet. Puss och kram, O Klart man kan hacka det, frågan är om du kan? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Klart man kan hacka det, frågan är om du kan? Aj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Gör en ny kanalsökning på din tv. Jag fick kanal 11 och jag kör på vanlig antenn. Den är ju dock krypterad så jag ser inget, men om du har Canaldigital så kanske du har större chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts