cycowax Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 (redigerad) aaa Redigerad 16 augusti, 2017 av cycowax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Hejsan alla, jag är ny här på gtasajten.com så jag tror nog att ingen av er kommer känna igen mig. Men jag har ett problem med min lur, jag kan inte skicka sms. Det hände igår natt då det fungera till typ kl 2 på natten då fungerade inte det längre jag startade om luren,ingen skillnad jag tog ut batteriet och simkortet i en stund, det funkar fortfarande inte. Jag formaterade mina inställningar, sen gick jag in på comviq och hämtade alla inställningar till mms, internet och sånt. Fast det funkar fortfarande inte att skicka sms, och jag har den rätta meddelandecentral nummer asså +46707990001 Jag kan ta emot sms men inte skicka ut, jag har comviq kompis och det brukar annars fungera helt gratis att skicka sms till varandra som har det, min kompis går ut först om 5-6 dagar Va kan jag göra? det finns ingen lösning till detta antar jag? comviq kanske har nätverks störningar eller något annat problem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Som eminem sa kan va störning testa slå stjärna 111 fyrkant på mobilen så står det vilken prisplan du har och kolla om det står Prisplan: kompis 75 om det står comviq bas så har ditt kompis gått ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Ring Comviq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Telia har haft liknande problem här i närheten av mig. Kanske är nån större störning då det verkar vara fler bolag som har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cycowax Skrivet 30 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 (redigerad) aaa Redigerad 16 augusti, 2017 av cycowax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts