rasmus899 Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 (redigerad) Klockan var bara 23:30 när du skrev, vad har du för dygnsrytm? Han har en dygnsrytm lik INGEN ANNAN Redigerad 29 januari, 2011 av rasmus899 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Vad fasen? Måste man göra något speciellt för att få hem saker på steam? Jag letar upp demot och klickar på det, men det enda som händer är att sidan laddas om, om jag kollar bland spel eller bland hämtningar så finns ingenting där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Vad fasen? Måste man göra något speciellt för att få hem saker på steam? Jag letar upp demot och klickar på det, men det enda som händer är att sidan laddas om, om jag kollar bland spel eller bland hämtningar så finns ingenting där. Antingen så är Shteem buggigt igen,eller så gör du fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Herregud,varför inte döpa om det här till"WoW för superhjältar" Det är inte ett dugg likt. Inte någonstans alls förutom att det är ett MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Klockan var bara 23:30 när du skrev, vad har du för dygnsrytm? Jag vaknade 18:00 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Jag vaknade 18:00 WAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Herregud,varför inte döpa om det här till"WoW för superhjältar" City of Heroes (Champions Online är en spinoff) släpptes före World of Warcraft. Touché! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 City of Heroes (Champions Online är en spinoff) släpptes före World of Warcraft. Touché! Man lär sig något nytt varje dag,antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 City of Heroes (Champions Online är en spinoff) släpptes före World of Warcraft. Touché! Kan förövrigt påpeka att City of Heroes är även bättre än Champions Online, men det är bra mycket fulare och quest-enginen suger. Men resten är mer eller mindre bättre i City of Heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Fan då, kanske borde gå och lägga mig trots allt. Hoppas ni tankat klart spelet tills jag vaknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Vad fasen? Måste man göra något speciellt för att få hem saker på steam? Jag letar upp demot och klickar på det, men det enda som händer är att sidan laddas om, om jag kollar bland spel eller bland hämtningar så finns ingenting där. Bommades ditt inlägg. Jag hade samma problem. Gå till co's hemsida och logga in med ditt steam acc och ladda ner spelet därifrån. När den reloadar i steam så skapar den egentligen en användare med samma uppgifter som i steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 (redigerad) Bommades ditt inlägg. Jag hade samma problem. Gå till co's hemsida och logga in med ditt steam acc och ladda ner spelet därifrån. När den reloadar i steam så skapar den egentligen en användare med samma uppgifter som i steam. Okej ska testa det, var även förbi på deras sida men hittade bara reg-sidan. Edit: Meh, kan inte logga in med mitt steamkonto. Nåja. Redigerad 30 januari, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Okej ska testa det, var även förbi på deras sida men hittade bara reg-sidan. Edit: Meh, kan inte logga in med mitt steamkonto. Nåja. Testa regga ett nytt acc. För mig var mitt acc namn redan taget, så jag tänkte att vad fan. Så tog jag något helt annat men då klagade den på att mailen var tagen. Och då testade jag logga in med det jag brukar ha, och se på fan, det fungerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Blev sugen så jag håller på att dra ner spelet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 (redigerad) Herregud,varför inte döpa om det här till"WoW för superhjältar" Spelet verkar inte ens likt WoW så att döpa det till WoW för superhjältar vore bara jävligt dumt.. Herregud. Nåja, när jag har fått tillbaka internet hemma så tankar jag och testar det! Redigerad 30 januari, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Va? Har de TAGIT BORT power-sets? Finns Telekineticism kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Den som finner kopplingen vinner en kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 OH LAWD, DET ÄR ETT MMO DÄRFÖR ÄR DET ETT SPINOFF PÅ WOW DERPPPPPPP!!!! Seriöst, närfan ska folk lära sig att fucking tagga ner på hela MMORPG genren? Tankar nu, testar imorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 Kul! Stort intresse bland gtasajtarna. Men än har jag inte fått lira med nån av er, var håller ni hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 Kul! Stort intresse bland gtasajtarna. Men än har jag inte fått lira med nån av er, var håller ni hus? H2O is busy haulin' ass to save Millennium City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts