KevinHallengren Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Tjenare! Jag hade för mig att man åker till libertycity i ett uppdrag. Kollade internet och fick detta Gta wikipedia kolla längst ner på sidan där står det "I GTA: San Andreas gör man ett uppdrag för Salvatore Leone där man åker till Liberty City för att döda Forellis. Efter detta uppdrag kan man komma dit på en rad hemliga sätt." Hur kommer man dit ?? PLZ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 (redigerad) Tjenare! Jag hade för mig att man åker till libertycity i ett uppdrag. Kollade internet och fick detta Gta wikipedia kolla längst ner på sidan där står det "I GTA: San Andreas gör man ett uppdrag för Salvatore Leone där man åker till Liberty City för att döda Forellis. Efter detta uppdrag kan man komma dit på en rad hemliga sätt." Hur kommer man dit ?? PLZ Tjenare på dig också Du måste vara på det uppdraget för att kunna komma dit. Då är det bara att följa instruktionerna för uppdraget så kommer du dit Men du kan tyvärr inte besöka LC utanför uppdraget (om du inte har någon mod installerad, så klart) och du kan bara vara i en väldigt liten del av staden under det uppdraget. EDIT: I was wrong, of course. Man kan ta sig dit på en rad hemliga sätt, som det står. Är dock inte helt säker på hur, men om jag inte minns helt fel så går det väl bara att komma till just den lilla delen som man besöker i uppdraget? Anyone? Redigerad 29 januari, 2011 av Xersize 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Fungerar mycket bra, var skithäftigt att lyckas ta sig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Ändrade trådtiteln till något tydligare, tänk gärna på det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts