kicken Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Hej! Precis som tråden lyder söker jag tips på brädspel. Senast jag var innehavande av ett brädspel var för tio år sedan. Vad är ett måste i alla hem? RISK går fetingbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Nya Bondespelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Jag och en vän brukar spela Abalone och det är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Här har du en hel del bra tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Rappa Kalja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 TP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Alfapet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Settlers of Catan är det bästa brädspelet jag någonsin spelat iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Munchkin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Monopol Alfapet Backgammon (kan inte spela det, men det ser coolt ut). Othello Schack Gamla brädspel är coolare också. T.ex Gamla Monopol > Nya Monopol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Tjuv & Polis eller Cluedo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Tjuv & Polis eller Cluedo. Oh, Tjuv & Polis har jag tillbringat åtskilliga timmar med tillsammans med en av mina bröder! Gosh, måste köpa lite brädspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Tjuv & Polis Oh...just det. Hur fan var det man spela det? Sjukt kul när det begav sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Oh...just det. Hur fan var det man spela det? Sjukt kul när det begav sig. En spelar poliserna och den andra tjuvarna. Minns jag rätt så ska tjuvarna fly från staden med hjälp av båt, flyg eller... Nått annat transportsätt. Polisen kan gömma sig på brädet med hjälp av något, så inte tjuvarna ser vart de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Om man gillar andra världskriget så ska brädspelet Axis & Allies tydligen vara rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts