SilentViper Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 När jag går in i betygsätt låten eller nån annan tråd så får jag detta meddelande av mitt virus program: ESET Smart Security Adressen har har blockerats Webbadress: "data.fuskbugg.se/dipdip/trox.png" IP Adress: 83.233.33.6:80 Virus smittad bild eller nånting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Att dömma av namnet så borde det vara Troxies signatur, med all säkerhet inget virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 NOD32 är knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Att dömma av namnet så borde det vara Troxies signatur, med all säkerhet inget virus. Åh verkar komma upp i en del trådar när man besöker dem. Visst inge jag stör mig på men undrar om det var nå smittad fil tänkte först vafan har jag fått virus i datorn nu igen. Men så var det inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 (redigerad) Gick in i tråden som kebab gjorde igår "Vad gör du om du hittar pengar ute" så får jag upp samma ruta igen och såg inte att troxie hade postat i tråden. EDIT: Samma ruta igen när jag gick in på allmänt men nu med voholaNpw2.png från data.fuskbugg. Redigerad 26 januari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Det är bara Eset som spökar med fuskbugg, inget annat. Sidan är flaggan som en sida som kan innehålla virus, därav får du varningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Det är bara Eset som spökar med fuskbugg, inget annat. Sidan är flaggan som en sida som kan innehålla virus, därav får du varningarna. Har inte fått fram det där nu på ett tag men konstigt att den dök upp när man endast gick in på allmänt. Men då vet ja iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Jag får även upp varningar i Kaspersky Internet Security, inte så bra... Dessutom verkar det vara problem med deras servrar enligt data.fuskbugg.se. Men jag är inte förvånad längre, alla svenska uppladdningssidor går i graven förr eller senare. Tråkigt bara att så många använder dessa tjänster. För avatarer och signaturer borde det nästan vara ett krav att man använder forumets egna uppladdningstjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Jag får även upp varningar i Kaspersky Internet Security, inte så bra... Dessutom verkar det vara problem med deras servrar enligt data.fuskbugg.se. Men jag är inte förvånad längre, alla svenska uppladdningssidor går i graven förr eller senare. Tråkigt bara att så många använder dessa tjänster. För avatarer och signaturer borde det nästan vara ett krav att man använder forumets egna uppladdningstjänst. Fuskbugg har gått ner för att folk "Rotade" bland bilderna tror jag. Jag är dock inte säker.. Dock så tycker jag också att alla ska försöka använda forumets uppladdningstjänst för att på sätt förhindra att bilder försvinner, är ganska tråkigt när vissa bara försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts