Funnylin Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Har en 3330 från Nokia. Den där Neonode telefonen verkar ju riktigt grym!! Kommer nog bli rätt dyr...MP3 spelare, kamera..m.m...får plats 1GB musik på den!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Tror också den kommer bli riktigt dyr, men det är ju kul att det kommer lite nya företag på mobil-marknaden. Speciellt om dom är svenska!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Tror också den kommer bli riktigt dyr, men det är ju kul att det kommer lite nya företag på mobil-marknaden. Speciellt om dom är svenska!! Det här företaget kommer milt sagt sparka Ericssons stjärt...Nokias också förhoppningsvis... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Tror också den kommer bli riktigt dyr, men det är ju kul att det kommer lite nya företag på mobil-marknaden. Speciellt om dom är svenska!! De har sakt att priset kommer ligga på 5000:- men man vet ju aldrig... Men det är jag berädd att betala för en telefon som denna Det e ju inte helt fel men Winows CE kamera, mp3 mm. och efet ett tag komemr det även släppas funktion så att man kan ha en mp3 låt som ringsingnal Det e usb uttag på telefånen för snabb data överföring, så det blir inget problem men nya uppdateringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Såg att det inte var någon vibrator på den... Grymt dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 visst det e dåligt, men dom fick inte plats med den, det är för mycket andra härligheter i den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 skälv har man ju denna en sony ericsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 har en Siemens M50 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 har en nokia 5510 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) Får man påpeka att du klömde skriva Panasonic? Jag har tänk att köpa en Panasonic GD67 http://www.elgiganten.se/intershoproot/eCS/Store/images/gd67silver_mx.jpg och Samsung glömde du också? Redigerad 27 mars, 2003 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Tror också den kommer bli riktigt dyr, men det är ju kul att det kommer lite nya företag på mobil-marknaden. Speciellt om dom är svenska!! den ser grym ut i varjefall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 JAg är inte helt säker på om det går att ringa på NEONODE eller vad tror ni? det ser inte ut så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 har ingen och behöver ingen ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) JAg är inte helt säker på om det går att ringa på NEONODE eller vad tror ni? det ser inte ut så det är en telefon, och med telefoner kan man ringa Redigerad 27 mars, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Nokia 6150 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 det är en telefon, och med telefoner kan man ringa ja helt rätt...annars så är det ju en mp3 spelare me kamera... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Såg att det inte var någon vibrator på den... Grymt dåligt! (:!!! Jag såg inte att det stod att det inte skulle va nå vibrator, dom kanske tog det som en självklarhet. Men men va vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag såg inte att det stod att det inte skulle va nå vibrator, dom kanske tog det som en självklarhet. Men men va vet jag. Det står under FAQ i forumet att den inte kommer ha någon vibrator... Stort minus! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det står under FAQ i forumet att den inte kommer ha någon vibrator... Stort minus! Ojda! Men det är väl så mycke finmekanik att det kanske blir pannkaka av allt om man har vib. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Ojda! Men det är väl så mycke finmekanik att det kanske blir pannkaka av allt om man har vib. (:!!! kanske det är så men ytterst dåligt ändå... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts