Wu Zi Mu Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Vänster. Jag.. öh.. drar åt vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Använder inte offentliga toaletter så tar en ny infallsvinkel. När jag spelar skitgubbe och kommer ner till de tre upp och nervända korten tar jag nästan alltid i denna ordningen: Mitten, vänster, höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Använder inte offentliga toaletter så tar en ny infallsvinkel. När jag spelar skitgubbe och kommer ner till de tre upp och nervända korten tar jag nästan alltid i denna ordningen: Mitten, vänster, höger. Haha samma här, och jag tänkte i de banorna innan jag röstade också! Tänkte därför ta mittendörren men av någon anledning drog sig musen till "vänster"-alternativet. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Faaan vad skönt det känns att sitta och skita ner en nästan helt ny toalett, in your face suckers!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts